eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa komputerów, monitorów, drukarek. Nr sprawy EZP-252-15/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Morawica: Dostawa komputerów, monitorów, drukarek. Nr sprawy EZP-252-15/2010.
Numer ogłoszenia: 204364 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153418 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, monitorów, drukarek. Nr sprawy EZP-252-15/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala nowych, gotowych do pracy komputerów, monitorów, drukarek określonych w specyfikacji technicznej - wymagane parametry techniczno-użytkowe sprzętu, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.1.Zestawy komputerowe z oprogramowaniem 10 szt 1.2. Monitory LCD 19 10 szt 1.3. Drukarki 10 szt 2. Dostawa sprzętu obejmie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Informatyki i Przetwarzania Danych. 4. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 5. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo z Kierownikiem Działu Informatyki i Przetwarzania Danych w trakcie realizacji umowy za pomocą faxu i telefonicznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRAMKO 2 Sp. jawna J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31307,64

  • Oferta z najniższą ceną: 31307,64 / Oferta z najwyższą ceną: 48531,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.