Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-27
Kalisz: Przeprowadzenie zaawansowanych szkoleń specjalistycznych dla studentów w ramach projektu pn. Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż
Numer ogłoszenia: 204301 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zaawansowanych szkoleń specjalistycznych dla studentów w ramach projektu pn. Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zaawansowanych szkoleń specjalistycznych dla studentów w ramach projektu pn. Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Zamówienie składa się z 3 części (zadań), z podziałem na: Zadanie nr 1 - programowanie i obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635V ze sterowaniem Heidenhain Zadanie nr 2 - programowanie robotów przemysłowych Zadanie nr 3 - badania nieniszczące metodą MPM 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, dla : Zadania nr 1 - programowanie i obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635V ze sterowaniem Heidenhain 1) Szkolenie dla 22 osób w podziale na 3 grupy szkoleniowe do 10 osób, w tym jedna grupa studentów niestacjonarnych( II grupa) 2) Termin realizacji zamówienia - codziennie ( 10 dni dla jednej grupy) w dniach: - od 1 do 10 września 2011 r., dla I i II grupy (II- w godzinach popołudniowych), - od 12 do 21 września 2011 r., dla III grupy. 3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika: 80 godz. 4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 30 km od Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie). Celem kursu ( szkolenia) jest nabycie przez uczestników kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Operator obrabiarek skrawających 722[02] w zakresie programowania i obsługi pionowego centrum obróbkowego DMC 635V z zastosowaniem sterowania HEIDENHAIN . Cel ten musi zostać osiągnięty poprzez odbycie zajęć praktycznych w liczbie 80 godzin z zakresu programowania i obsługi tej maszyny. 7) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia obejmującym następujące zagadnienia : -charakterystyka pionowego centrum obróbkowego DMC 635V z układem sterowania HEIDENHAIN , - obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635 V z układem sterowania HEIDENHAIN TNC 530, - tworzenie programu obróbki z wykorzystaniem funkcji i cykli obróbkowych, - zastosowanie parametrów Q w pisaniu programu obróbki, - wykorzystanie funkcji matematycznych do tworzenia programów, - pisanie programu z zastosowaniem pętli i funkcji logicznych, - wykonywanie gotowego wyrobu wg rysunku. 8) Wykonawca musi zapewnić wykładowcę/wykładowców o kwalifikacjach adekwatnych do zakresu przedmiotu zamówienia. 9)Wykonawca musi zapewnić realizację kursu w wyodrębnionej pracowni CNC wyposażonej w : - pionowe centrum obróbkowe DMC 635V pracujące w 3 osiach programowalnych, z oprogramowaniem pozwalającym na projektowanie i symulowanie w 3D z systemem sterowania HEIDENHAIN , - 10 stanowisk komputerowych zintegrowanych z maszyną z oprogramowaniem do symulowania w 3D z systemem sterowania HEIDENHAIN , - panele programowalne (symulacja systemu Heidenhain), - projektor multimedialny z ekranem stojącym, - instrukcje 10). Po zakończonym kursie Wykonawca każdemu uczestnikowi wystawi odpowiednie dokumenty kwalifikacyjne w postaci : - Zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu, wydanego na podstawie § 8 ust.1,2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Rozporządzenia ( podstawa : Dz.U. nr 31, poz. 216 z 2006 r), - Certyfikatu z wyszczególnioną liczba godzin oraz programem szkolenia, - Certyfikatu j.w. w języku angielskim. Zadanie nr 2 - programowanie robotów przemysłowych 1)Szkolenie dla 22 osób w podziale na 3 grupy szkoleniowe do 10 osób, w tym jedna grupa studentów niestacjonarnych. Każdy uczestnik przejdzie szkolenie teoretyczne - 2 dni wszyscy uczestnicy i szkolenie praktyczne na dwóch typach robotów przemysłowych IRp-6 i FANUC - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na jednym robocie, - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na drugim robocie. 2)Termin realizacji zamówienia , codziennie w dniach: - od 12 do 16 września 2011 r., dla I grupy, - od 12 do 16 września 2011 r., dla II grupy, w godzinach popołudniowych ( studenci niestacjonarni) - od 05 do 09 września 2011 r., dla III grupy. 3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 40 godz. 4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 30 km od Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie. 6) Celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu programowania robotów przemysłowych. Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość poznania instrukcji języka programowania, tak na poziomie podstawowym , jak i zaawansowaniem, wraz z praktycznymi przykładami. Etapem wieńczącym szkolenie jest samodzielnie napisany program wymagający wykorzystania zdobytej wiedzy podczas szkolenia. 7) Świadectwo ukończenia kursu z wyszczególnioną liczbą godzin oraz programem szkolenia. Zadanie nr 3 - badania nieniszczące metodą MPM 1) Szkolenie dla 22 osób w podziale na 4 grupy szkoleniowe do 6 osób. 2) Termin realizacji zamówienia : codziennie w dniach od 23 do 28 września 2011 r. ( 6 dni dla jednej grupy) oraz 2 dni egzamin kwalifikacyjny z podziałem na część teoretyczną i praktyczną, w terminie do 15 października 2011 r. 3)Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 48 godz. bez egzaminu 4)Szkolenie teoretyczne z zakresu metody magnetycznej pamięci metalu, w tym: - podstawy fizyczne pomiaru pola magnetycznego, - podstawowe zjawiska fizyczne z zakresu magnetyzmu, - charakterystyka materiałów ferromagnetycznych, - omówienie pojęcia strefa koncentracji naprężeń, - klasyfikacja otrzymanych wskazań, - omówienie obowiązującej normy PN-ISO 24497:1-3. 5)Szkolenie praktyczne ( w grupach max. 6 osobowych) z zakresu obsługi urządzeń do pomiaru pola magnetycznego oraz obróbki wyników badań w dedykowanym do urządzeń oprogramowaniu, w tym ; - charakterystyka dostępnych urządzeń do pomiaru pola magnetycznego, - kalibracja urządzeń do pomiaru pola magnetycznego z czujnikami do trójosiowego pomiaru (x,y,z), - analiza danych pomiarowych otrzymanych podczas skanowania przygotowanych próbek, - omówienie oprogramowania do obróbki danych pomiarowych, - obróbka otrzymanych danych przy użyciu dedykowanego oprogramowania MM-System . 6) Przeprowadzenie egzaminu po ukończonym szkoleniu przez uprawniona jednostkę certyfikującą wg obowiązujących norm połączone z wydaniem certyfikatów o ukończeniu kursu badań nieniszczących metodą MPM, w języku polskim i angielskim. 7) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz próbki do wykonania badań pokazowych i egzaminu, w ramach ceny zawartej w ofercie. 8) Miejscem przeprowadzenia szkoleń - Kalisz. 3 . Wykonawca po podpisaniu umowy dla każdego zadania przedstawi dokładny harmonogram szkolenia z rozbiciem na godziny. 4. Wymagania odnośnie prowadzących szkolenie (trenerów): 4.1. wykształcenie wyższe techniczne u co najmniej jednego prowadzącego, 4.2. specjalista ze znajomością zastosowań nowych technik i technologii, 4 3. posiada doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat, min.2 szkolenia w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia, 4.4. współpracuje lub działa w instytucjach uprawnionych do wydawania certyfikatu kwalifikacyjnego/ świadectwa ukończenia kursu 5. Dodatkowe informacje : 5.1 Zamawiający może udostępnić Wykonawcy - dla zadania nr 3 nieodpłatnie sale wykładowe spełniające odpowiednie wymagania ( np. ekrany , rzutniki itp.) i sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk i dostępem do Internetu, oraz inne niezbędne sale dydaktyczne ( np. laboratoria), wg potrzeb, 5.2 Zamawiający udostępni Wykonawcy- pełne listy uczestników szkoleń , w terminie 2 dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie. 5.3. Wykonawca zobowiązany jest do : a) terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczęcia i kończenia zajęć (w czasie wyznaczonym przez opiekuna projektu), b) powiadamiania Zamawiającego ( opiekuna projektu) z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, c) zapewnienia właściwej kadry wykładowej do przeprowadzenia szkoleń, d) przekazywanie dokumentów i informacji uczestnikom szkoleń na polecenie personelu zarządzającego projektem. e) prowadzenia dokumentacji szkolenia , a w szczególności list obecności uczestników szkoleń, f) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego. 6. Wszystkie koszty dodatkowe, związane z dojazdem, noclegiem i utrzymaniem wykładowców (trenerów), pokryje Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia ( dotyczy wszystkich zadań) z przyczyn losowych. Zmiany te Wykonawca uwzględni w fakturze. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej dla jednej osoby zawartej w ofercie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia -pkt.3.4.3 SIWZ - posiada doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat, min.2 szkolenia w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania dotyczące osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (trenerów) zostały określone w opisie przedmiotuzamówienia pkt.3.41, 3.4.2, 3.4.4 SIWZ. Wymagania odnośnie prowadzących szkolenie (trenerów): 1. wykształcenie wyższe techniczne u co najmniej jednego prowadzącego, 2. specjalista ze znajomością zastosowań nowych technik i technologii, 3. współpracuje lub działa w instytucjach uprawnionych do wydawania certyfikatu kwalifikacyjnego/ świadectwa ukończenia kursu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ; 3. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać dokonana, o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich. W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - z przyczyn , o których mowa w § 1 ust.6 niniejszej umowy - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego - Dział Techniczny, budynek przy ul. Nowy Świat 5 w Kaliszu , I piętro, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiajacego , w 62-800 Kaliszu przy ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny - I piętro , pokój 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Programowanie i obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635V ze sterowaniem Heidenhain.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szkolenie dla 22 osób w podziale na 3 grupy szkoleniowe do 10 osób, w tym jedna grupa studentów niestacjonarnych( II grupa) 2) Termin realizacji zamówienia - codziennie ( 10 dni dla jednej grupy) w dniach: - od 1 do 10 września 2011 r., dla I i II grupy (II- w godzinach popołudniowych), - od 12 do 21 września 2011 r., dla III grupy. 3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 80 godz. 4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 30 km od Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programowanie robotów przemysłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szkolenie dla 22 osób w podziale na 3 grupy szkoleniowe do 10 osób, w tym jedna grupa studentów niestacjonarnych. Każdy uczestnik przejdzie szkolenie teoretyczne - 2 dni wszyscy uczestnicy i szkolenie praktyczne na dwóch typach robotów przemysłowych IRp-6 i FANUC - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na jednym robocie, - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na drugim robocie. 2)Termin realizacji zamówienia , codziennie w dniach: - od 12 do 16 września 2011 r., dla I grupy, - od 12 do 16 września 2011 r., dla II grupy, w godzinach popołudniowych ( studenci niestacjonarni) - od 05 do 09 września 2011 r., dla III grupy. 3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 40 godz. 4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 30 km od Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie. 6) Celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu programowania robotów przemysłowych. Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość poznania instrukcji języka programowania, tak na poziomie podstawowym , jak i zaawansowaniem, wraz z praktycznymi przykładami. Etapem wieńczącym szkolenie jest samodzielnie napisany program wymagający wykorzystania zdobytej wiedzy podczas szkolenia. 7) Świadectwo ukończenia kursu z wyszczególnioną liczbą godzin oraz programem szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badania nieniszczące metodą MPM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Szkolenie dla 22 osób w podziale na 4 grupy szkoleniowe do 6 osób. 2) Termin realizacji zamówienia : codziennie w dniach od 23 do 28 września 2011 r. ( 6 dni dla jednej grupy) oraz 2 dni egzamin kwalifikacyjny z podziałem na część teoretyczną i praktyczną, w terminie do 15 października 2011 r. 3)Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 48 godz. bez egzaminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na II piętrze (strona południowa) w budynku Ratusza Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia młodzieży przebywającej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1, w roku szkolnym 2025-2026.
- Utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu emulsji i grysów
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
- Kompleksowe wsparcie mieszkańców Gminy Smołdzino poprzez usługi społeczne
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu pn. "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-2027.
- "Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Skąpe"
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Microsoft, Oracle, Postman, SQL, PostgreSQL, Python, Red Hat, SoapUI, Sparx Systems, Zarządz. urządz. mob.,Progra
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żary o statusie miejskim realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.