eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Warszawa: IFPS/04/09
Numer ogłoszenia: 20428 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu , ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, faks 022 8355214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IFPS/04/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją 40 rzędowego (lub więcej) tomografu komputerowego najnowszej generacji do Międzynarodowego Centrum Słuchu i Mowy Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach k/Nadarzyna ul. Mokra 17..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.40 - Termografy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 80000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZASADY OCENY WNIOSKÓW 1. Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie Lp. KRYTERIUM RANGA 1. Udokumentowana realizacja w okresie ostatnich 3 lat dostaw Tomografów komputerowych 40 rzędowych (lub więcej) do jednostek służby zdrowia w Polsce. Do potwierdzenia: wykazem realizacji z podaniem nazw odbiorców, dat wykonania, wartości oraz referencjami. 60 % 2. Wskaźnik rentowności w 2008 r. oparty o rachunek zysków i strat, obliczony wg wzoru: Zysk brutto (Zb) WRe = -------------------------- x 100 Sprzedaż (S) 15% 3. Działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością Do potwierdzenia: Kopią certyfikatu SZJ Wnioskodawca, który posiada certyfikat otrzyma 15 punktów Wnioskodawca, który nie posiada certyfikatu otrzyma 0 punktów 15% 4. Liczba pracowników działu serwisu przeszkolonych w serwisowaniu tomografów wielorzędowych (> 16) w przeliczeniu na aparat, stan na koniec 2008 roku. 10% R a z e m 100% 2. Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów 2.1. Kryteria 1, 2 i 4 podlegają indywidualnej ocenie na podstawie załączonych do WNIOSKU dokumentów określających, zakres, liczbę, wskaźnik lub wartość. Za poszczególne kryteria, Zamawiający przyzna: Kryterium 1: 0-60 pkt Kryterium 2: 0-15 pkt Kryterium 4: 0-10 pkt. 2.2. Kryterium 3 podlega ocenie wg zasad opisanych w tabeli powyżej. Za kryterium 3 Zamawiający przyzna 0 lub 15 pkt. 2.3 Do udziału w przetargu zaproszeni zostaną Wykonawcy, z największą ilością punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców krajowych ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. (podmioty zbiorowe), 2.4. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 2.5. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wyrażona kwotą (liczbą) w PLN -wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków.(w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000 PLN), 2.6. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2008 r. - wykazujące dodatni bilans w badanym okresie, 2.7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w całym okresie działalności, dostaw tomografów komputerowych 40 rzędowych (lub więcej), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonywane należycie (minimum 2 referencje z placówek służby zdrowia w Polsce). Dokumenty, o których mowa w pkt 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 3.1. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z §2 wyżej powołanego Rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1; 2.3.; 2.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1 oraz w pkt 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Jeżeli na dzień otwarcia ofert, którykolwiek dokument złożony wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu ograniczonego, potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.) utracił ważność, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty taki dokument ważny na dzień otwarcia ofert. 4. Nie złożenie kompletu wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów z zastrzeżeniem procedury przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy PZP spowoduje, że wniosek Wykonawcy nie będzie dalej rozpatrywany..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - parametry techniczne - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 101 parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 101 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.