Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Gliwice: Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 204286 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach , ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, faks 032 3380102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Gliwicach. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 8 pakietów: 1. Stacje robocze 2. Monitory 17 3. Drukarki małe 4. Laptopy 5. Dyski twarde SAS 146Gb 6. Pendrive 2Gb 7. Moduły SFP 8. Dysk Sata 1TB.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości [zł]: Pakiet nr 1: 1 020,00 Pakiet nr 2: 350,00 Pakiet nr 3: 150,00 Pakiet nr 4: 1 200,00 Pakiet nr 5: 360,00 Pakiet nr 6: 20,00 Pakiet nr 7: 80,00 Pakiet nr 8: 40,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 6. W ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: a) 50 000,00 zł brutto - dla pakietu nr 1, 4, b) 15 000 zł brutto - dla pakietu nr 2, 5, c) 4 000 zł brutto - dla pakietu nr 3, 7 d) 1 000 zł brutto - dla pozostałych pakietów Ocena spełniania warunków przez wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Deklaracja zgodności CE. 5. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonywania oraz przynajmniej jedno potwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie (np. referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 223.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wybrukowanie wjazdu i wyjazdu parkingu zlokalizowanego na terenie OW Czechowice.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej ładowarki wielofunkcyjnej wraz z dodatkowym osprzętem
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka". Znak sprawy: DZPZ.283.99.2025.MW
- Sukcesywne dostawy soków, smoothie oraz musów dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Dostawa komputera i projektora na potrzeby wyposażenia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





