eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźkonserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej w obiektach szpitalnych i przychodniach mieszczących się w Łodzi, Zgierzu i Tuszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Łódź: konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej w obiektach szpitalnych i przychodniach mieszczących się w Łodzi, Zgierzu i Tuszynie
Numer ogłoszenia: 204273 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej w obiektach szpitalnych i przychodniach mieszczących się w Łodzi, Zgierzu i Tuszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, przeglądy, naprawa oraz wydawanie orzeczeń technicznych sprzętu i aparatury medycznej w Wojewódzkim Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi mieszczących się w Łodzi, ul. Okólna 181, Wycieczkowa 86 w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 oraz Przychodniach mieszczących się w Łodzi, ul. Limanowskiego 47, Mielczarskiego 35, Szpitalna 6 i w Zgierzu, ul. Długa 56. CPV: 50.40.00.00-9 poniżej 206 tys. EUR

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - posiadali aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w każdej części. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie pkt. 3 i 4 zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający w/w dokument. Wykaz wykonanej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w każdej części - konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykona należycie / referencje / - załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumenty składane z ofertą: - załączniki - dokumenty wymienione w pkt. 6.1 - 6.3 do SIWZ, - formularz cenowy - wykaz sprzętu i aparatury medycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik Nr 6 do SIWZ - cennik części zamiennych w formie elektronicznej - dotyczy części 17

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Okólna 181, paw. C pok.11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul.Okólna 181, paw.C, II p. Kancelaria Zespołu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparaty RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywoływarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywoływarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparaty EKG i holtery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG i holtery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Autoklawy i inne sterylizujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklawy i inne sterylizujące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparaty USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparaty USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Defibrylatory, kardiomonitory i walizki reanimacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory, kardiomonitory i walizki reanimacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pulsoksymetry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pulsoksymetry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: respiratory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respiratory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Spirometry i inhalatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry i inhalatory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ssaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ssaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: urządzenia rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia rehabilitacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt operacyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: stoły, fotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły fotele.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: lampy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: koncentratory tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koncentratory tlenu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.