Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Łódź: konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej w obiektach szpitalnych i przychodniach mieszczących się w Łodzi, Zgierzu i Tuszynie
Numer ogłoszenia: 204273 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej w obiektach szpitalnych i przychodniach mieszczących się w Łodzi, Zgierzu i Tuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, przeglądy, naprawa oraz wydawanie orzeczeń technicznych sprzętu i aparatury medycznej w Wojewódzkim Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi mieszczących się w Łodzi, ul. Okólna 181, Wycieczkowa 86 w Tuszynie, ul. Szpitalna 5 oraz Przychodniach mieszczących się w Łodzi, ul. Limanowskiego 47, Mielczarskiego 35, Szpitalna 6 i w Zgierzu, ul. Długa 56. CPV: 50.40.00.00-9 poniżej 206 tys. EUR
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - posiadali aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w każdej części. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie pkt. 3 i 4 zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający w/w dokument. Wykaz wykonanej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w każdej części - konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykona należycie / referencje / - załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumenty składane z ofertą: - załączniki - dokumenty wymienione w pkt. 6.1 - 6.3 do SIWZ, - formularz cenowy - wykaz sprzętu i aparatury medycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik Nr 6 do SIWZ - cennik części zamiennych w formie elektronicznej - dotyczy części 17
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Okólna 181, paw. C pok.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul.Okólna 181, paw.C, II p. Kancelaria Zespołu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparaty RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty RTG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywoływarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywoływarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparaty EKG i holtery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG i holtery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Autoklawy i inne sterylizujące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklawy i inne sterylizujące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparaty USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparaty USG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Defibrylatory, kardiomonitory i walizki reanimacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory, kardiomonitory i walizki reanimacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pompy infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy infuzyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pulsoksymetry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pulsoksymetry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: respiratory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respiratory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Spirometry i inhalatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry i inhalatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ssaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ssaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: urządzenia rehabilitacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia rehabilitacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: stoły, fotele.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły fotele.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: lampy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: koncentratory tlenu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koncentratory tlenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu Sądu Rejonowego w Skierniewicach.
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz utrzymanie w pełnej sprawności użytkowej zestawu LC/MS/MS Orbitrap produkcji ThermoFisher Scientific z wyposażeniem
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej, TP-112/25/KK
- ZP/TP/2025/28-serwis sprzętu
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i kalibracji sprzętu laboratoryjnego
- Usługi w zakresie wykonania okresowych przeglądów, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.