eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługi spedycyjne świadczone autocysterną



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Gliwice: Usługi spedycyjne świadczone autocysterną
Numer ogłoszenia: 204234 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, fax 032 2701934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi spedycyjne świadczone autocysterną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI SPEDYCYJNE AUTOCYSTERNĄ O ŁADOWNOŚCI 20 TON a/ Bratysława - Gliwice b/ Ołomuniec - Gliwice c/ Gliwice - Hranice e/ Gliwice - Górażdże f/ Trzebinia - Gliwice g/ Płock - Gliwice

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp b) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty. Między innymi wykażą: - Posiadanie ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 PLN /gwarantowane zabezpieczenie do którego spedytor odpowiada za ewentualne szkody powstałe podczas realizacji zlecenia spedycyjnego/ - zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 4 zadań , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia c) posiadają uprawnienia (licencję) do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. d) prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 OŚWIADCZENIA a) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22ust. 1 ustawy PZP 2.2 ZAŚWIADCZENIA a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert b) Pełnomocnictwo - dołączyć w razie ustanowienia pełnomocnika c) Parafowany projekt umowy d) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 PLN e) Licencja na wykonywanie transportu drogowego f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom odpowiadającym zadaniu ofertowemu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 137.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.