Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Szczecin: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 204158 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8146111, faks 091 8146134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycenie nieruchomości pozostających w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części opisane poniżej: Część 1: Nieruchomość położona w Gryficach przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, w obrębie 2 Gryfice - miasto. Wycenie podlega cała nieruchomość z wyszczególnieniem wartości poszczególnych działek: - działka nr 2/5 o pow. 1,9921 ha, - niezabudowana; - działka nr 2/6 o pow. 1,7101 ha, - zabudowana budynkami: nr 12 - gospodarczy o powierzchni użytkowej 158 m2 , nr 13 - garaż o powierzchni użytkowej 1.243 m2 ; - działka nr 2/7 o pow. 0,7508 ha, - zabudowana budynkami: nr 7 - magazynowy o powierzchni użytkowej 102 m2 , nr 8 - magazynowy o powierzchni użytkowej 102 m2, nr 5 - garaż o powierzchni użytkowej 749 m2 ; - działka nr 2/8 o pow. 0,7099 ha, - zabudowana budynkami: nr 10 - magazynowy o powierzchni użytkowej 58 m2 , nr 6 - warsztatowy o powierzchni użytkowej 1.464 m2 ; - działka nr 2/9 o pow. 0,0250 ha, - zabudowana budynkiem trafostacji będącym własnością ENEA Sp. z o.o. - uwaga! wycenie podlega jedynie grunt; - działka nr 2/10 o pow. 0,5982 ha, - zabudowana budynkiem nr 4 - garażowym o powierzchni użytkowej 610 m2 ; - działka nr 2/11 o pow. 0,3765 ha, - niezabudowana - droga wewnętrzna; - działka nr 2/12 o pow. 0,5145 ha, - zabudowana budynkiem nr 3 - garażowym o powierzchni użytkowej 1.330 m2 ; - działka nr 2/13 o pow. 0,0406 ha, - zabudowana budynkiem nr 9 - stacji paliw o powierzchni użytkowej 7 m2 ; - działka nr 2/14 o pow. 0,2278 ha, - zabudowana budynkiem nr 11 - garażowym o powierzchni użytkowej 609 m2 ; - działka nr 2/15 o pow. 0,1782 ha, - zabudowana budynkiem nr 2 - warsztatowym o powierzchni użytkowej 514 m2 ; - działka nr 2/16 o pow. 0,0683 ha, - zabudowana budynkiem nr 1 - inny o powierzchni użytkowej 28 m2 . Należy sporządzić 1 operat szacunkowy. Część 2: Nieruchomość zabudowana położona w Choszcznie przy ul. Dąbrowszczaków, oznaczona w ewidencji gruntów obrębu 0004 Choszczno - miasto jako działki nr 141/25 i 141/28 o ogólnej powierzchni 3,1561 ha Działka 141/25 zabudowana jest następującymi budynkami : - nr 5 - biurowo - sztabowy, dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 450 m2 ; - nr 6 - kuchnia - stołówka, dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1.477 m2 ; - nr 8 - warsztat o powierzchni użytkowej 1.308 m2 ; - nr 9 - garaż o powierzchni użytkowej 419 m2 ; - nr 10 - garaż o powierzchni użytkowej 304 m2 ; - nr 22 - garaż o powierzchni użytkowej 80 m2 ; - nr 23 - magazyn o powierzchni użytkowej 95 m2 . Działka 141/28 zabudowana jest następującymi budynkami : - nr 3 - koszarowy, trzykondygnacyjny o powierzchni użytkowej 3.562,3 m2 ; - nr 4 - koszarowy, trzykondygnacyjny o powierzchni użytkowej 3.507,7 m2 ; - nr 27 - stacja paliw o powierzchni użytkowej 9,1 m2 ; - nr 33 - ogólnoużytkowy o powierzchni użytkowej 29,3 m2 ; - nr 37 - wiata o konstrukcji stalowej o powierzchni użytkowej 36 m2 . Należy sporządzić 1 operat szacunkowy. Część 3: Nieruchomość zabudowana położona w Toporzyku, gmina Mirosławiec, powiat Wałcz, oznaczona w ewidencji gruntów obrębu 0003 Toporzyk jako działka nr 159/1 o ogólnej powierzchni 1,11 ha. Na działce znajdują się następujące budynki; - nr 1 - koszarowy, jednokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 134,2 m2 ; - nr 3 - trafostacja, o powierzchni użytkowej 26,1 m2 ; - nr 5 - ogólno - użytkowy, o powierzchni użytkowej 46,8 m2 ; - nr 6 - magazyn mps, o powierzchni ogólnej 12,0 m2 . Należy sporządzić 1 operat szacunkowy. 3. Sposób wykonania operatów szacunkowych: Operaty szacunkowe winne być wykonane w sposób określony przez obowiązujące przepisy Ustawy z dnia z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.04.2004 r. w sprawie zasad wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz Standardy Zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych. Operat szacunkowy powinien zawierać wartości bez podatku VAT. Ustalona wartość nieruchomości winna zawierać wyodrębnioną wartość gruntu z podziałem na grunt niezabudowany i zabudowany, powierzchnię zabudowy, aktualną powierzchnię użytkową odrębnie dla każdego obiektu oraz wartość poszczególnych budynków i budowli oddzielnie (uwzględniając wiaty, bunkry, kanały najazdowe, itp.) i innych urządzeń trwale związanych z gruntem, a także m.in.: wartość instalacji energetycznej, wodnej, kanalizacyjnej i gazowej, wartość drzewostanu, ponadto opis bliższego i dalszego sąsiedztwa nieruchomości, usytuowanie względem tras komunikacyjnych, opis dostępności nieruchomości, charakterystykę nieruchomości z możliwym w przyszłości kierunkiem jej wykorzystania zgodnie z planem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzasadnienie wniosków rzeczoznawcy dotyczących wartości nieruchomości, analizę i charakterystykę lokalnego rynku nieruchomości. Do operatu szacunkowego należy wykonać również załącznik, który zawierał będzie wyodrębnione wartości poszczególnych elementów nieruchomości dla potrzeb księgowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca posiada wymagane uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z wyceną nieruchomości oraz opracowywaniem operatów szacunkowych lub dysponuje, albo będzie dysponować osobami posiadającymi wymienione uprawnienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III.4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiana terminu wykonania usługi wynikająca z działania siły wyższej; 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy Biura AMW w Szczecinie ul. Księcia Sambora 4 70-232 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w sekretariacie OT BAMW w Szczecinie pok. nr 15 lub pocztą na adres podany w sekcji I ogłoszenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Gryficach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość położona w Gryficach przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, w obrębie 2 Gryfice - miasto. Wycenie podlega cała nieruchomość z wyszczególnieniem wartości poszczególnych działek: nr 2/5, nr 2/6, nr 2/7, nr 2/8, nr 2/9, nr 2/10, nr 2/11, nr 2/12, nr 2/13, nr 2/14, nr 2/15, nr 2/16 o powierzchni ogólnej 7,192 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Choszcznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość zabudowana położona w Choszcznie przy ul. Dąbrowszczaków, oznaczona w ewidencji gruntów obrębu 0004 Choszczno - miasto jako działki nr 141/25 i 141/28 o ogólnej powierzchni 3,1561 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Toporzyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość zabudowana położona w Toporzyku, gmina Mirosławiec, powiat Wałcz, oznaczona w ewidencji gruntów obrębu 0003 Toporzyk jako działka nr 159/1 o ogólnej powierzchni 1,11 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





