Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Wrocław: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie zewnętrznych instalacji sanitarnych w placówkach oświatowych podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli
Numer ogłoszenia: 204118 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie zewnętrznych instalacji sanitarnych w placówkach oświatowych podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w zakresie zewnętrznych instalacji sanitarnych w placówkach oświatowych podległych Gminie Wrocław i Radach Osiedli wyszczególnionych w załączniku nr 5. 1)zakres robót obejmuje w szczególności: a)naprawy lub wymiany elementów sieci sanitarnych zewnętrznych tj. grawitacyjnych, ciśnieniowych c.o., gaz, b)wykonywanie niezbędnych zabezpieczeń we wszystkich powyższych przypadkach. 2)zakres rzeczowy zamówienia nie obejmuje: a)wykonania robót instalacyjnych sanitarnych wewnętrznych, b)wykonywania robót elektrycznych i teletechnicznych, c)wykonywania robót dekarskich, d)wykonywania robót budowlanych. 3)podstawowe wskaźniki przedstawiają się następująco: a)liczba jednostek objętych zamówieniem: 171, b)liczba obiektów budowlanych: wszystkie związane z jednostkami wymienionymi w zał. nr 5, c)lokalizacja: miasto Wrocław..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł., 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 6)dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a)kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarnych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b)minimum 3 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników. 7)dysponują samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk, dostosowanymi do transportu materiałów budowlanych, narzędzi, sprzętu, wywozu gruzu itp., 8)dysponują odpowiednią łącznością, w skład której powinny wchodzić co najmniej: a)wolna linia telefoniczna bez obciążeń faksem lub modemem, tj. telefon interwencyjny działający w godzinach od 7:00 do 16:00 do odbierania zgłoszeń o awariach lub telefon komórkowy, b)urządzenie typu faks. 9)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a)w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie dotyczące usuwania awarii lub wykonywania robót remontowych (przez okres minimum pół roku) w obiektach użyteczności publicznej (np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł. z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. b)wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy muszą: 1)ustanowić pełnomocnika, 2)każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 3)wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-4 i 6-8 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia. 5.Wykonawca musi być przygotowany do realizacji przedmiotu zamówienia na całym obszarze miasta Wrocławia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wpłaty wadium Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - wskazanie kierownika robót. (wzór nr 2.4) *) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w ust. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. *) Kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie o którym mowa w ust. 6. *) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) *) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) Wykaz dokumentów które wykonawca załączył do oferty potwierdzających, że zamówienia wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością, - (wzór nr 2.6) Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4
50-032 Wrocław
pok. 326.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





