Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Warszawa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 204109 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników , ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, faks 022 6299724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w ramach następujących ubezpieczeń: 1.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadanego mienia, 2.ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, 3.ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 4.ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji, 5.ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy , tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub są w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 7 SIWZ oraz dysponować na terytorium RP co najmniej jedną placówką zdolną do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku i odpowiedzialności cywilnej, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód (warunek te potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 8 SIWZ), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 2 SIWZ). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (DZ. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), 5) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 6) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu lub będących w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Wykonawca musi wykazać zrealizowane zamówienia w formie tabeli z podaniem wartości składek, dat wykonywania, nazwy adresu i telefonu odbiorców usług, 8) Wykaz placówek na terenie RP zdolnych do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku Funduszu Składkowego, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód, 9) Ogólne warunki ubezpieczeń spełniające wymogi zakresu ubezpieczenia określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 10) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 11) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę za granicą, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 5 i 6 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 11.1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 11.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich, 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu leskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji i odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PORĘBA
więcej: Usługi ubezpieczenia własności »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





