Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Sieroszewice: Modernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej w Psarach w zakresie dostosowania budynków do wymaganych standardów - w budynku Pawilonu
Numer ogłoszenia: 204087 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarach, Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, fax 062 7396084, 7396315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej w Psarach w zakresie dostosowania budynków do wymaganych standardów - w budynku Pawilonu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z adaptacją domku lokatorskiego na pomieszczenia mieszkalne i obejmuje roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, c.-o., elektryczne, wentylacyjne, wylonanie zabezpieczeń ppoż., roboty ogólnobudowlane montażowe, wykończeniowe, malowanie, roboty posadzkarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp orza złożą wymagane w siwz oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Na powtwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiencjidziałalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego udziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termniu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualną informację z Kraowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - d) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 2. na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wypełniony Załącznik nr 2 b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Przez niezbędny sprzęt należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego - wypełniony Załącznik nr 3 c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. WAŻNE! Wymagane jest aby robotami budowlanymi kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do prowadzenia robót przy obiektach zabytkowych oraz była członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wyknawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminuskładania ofert określającą możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości 500.000,00 złotych lub informacji o posiadaniu przez Wykonawcę środków finansowych w tej wysokości 4. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 - dokumenty nie spełniajace wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentówz zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. - Dokumenty wymienione w pkt. 2 i 5 musza zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu 1.5 Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty - część II siwz b) Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zadania - propozycję podzlecenia elementów robót stanowi wypełniony Załącznik nr 4 c) podpisany i zaparafowany projekt umowy, - część III siwz d) kserokopia spółki cywilnej jeżeli dotyczy, e) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości objętej zamówienia oraz o zapoznaniu się z zakresem robót budowlanych - Załącznik nr 5 f) oświadczenie, iż wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm - wypełniony Załącznik nr 6 g) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. h) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na drukach Zamawiającego , które stanowia załącznik do oferty w formacie pdf ( roboty budowlane plik worda).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomosy Społecznej ul. Kaliska 3 Psary 63-405 Sieroszewice tel. 062 739 60 84 062 739 63 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice, budynek pałacu, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIEROSZEWICE
więcej: przetargi SIEROSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniu przeznaczonym na strzelnicę wirtualną.
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ząbkach
- Modernizacja hydroforni w m. Iłowo-Wieś
- Budowa żłobka pod nazwą "Żłobek Miejski Pszczółki Mai" w Janikowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





