Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wola Mysłowska: świadczenie usług wodociągowych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wola Mysłowska, do kontaktów: Powalski Roman, Wola Mysłowska 57, 21-426 Wola Mysłowska, woj. lubelskie, tel. 025 7542522, fax 025 7542516, e-mail: wola_myslowska@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wolamyslowska.asi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług wodociągowych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Teren gminy Wola Mysłowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług wodociągowych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wola Mysłowska w zakresie określonym ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca ma obowiązek zapewnić zdol-ność przyjętych do eksploatacji urządzeń wodociągowych do realizacji dostaw wody w wy-maganej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem w sposób ciągły i niezawodny oraz zapewnić należytą jakość dostarczanej wody. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną we-dług załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi załącznikami: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 2. informacje ogólne o wykonawcy - załącznik Nr 3, 3. informacja o robotach budowlanych i usługach odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje lub protokoły odbioru) - załącznik Nr 4, 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - załącznik Nr 5, 5. wykaz posiadanego i dysponowanego sprzętu, niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 6 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. zaakceptowany wzór umowy Wszystkie dokumenty winny być dostarczone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.41 - Usługi nadzoru nad rurociągami Kod CPV wg słownika 2008: 76.60.00.00 - Usługi nadzoru nad rurociągami Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Produkcja i dystrybucja wody Eksploatacja następujących sieci wodociągowych i Stacji Uzdatniania Wody: - Stacja Uzdatniania Wody w Wilczyskach - zlokalizowana w budynku murowanym, posiada automatyczny system sterowania, wyposażona jest w dwie studnie głębinowe i dwa zbiorniki czystej 2 x 100 m3. Długość czynnej sieci wodociągowej 55,5 km, 600 przyłączy. Wydajność stacji 810 m3/d. - Kontenerowa Stacja Uzdatniania Wody w Osinach - posiada automatyczny system stero-wania, wyposażona jest w jedną studnię głębinową i dwa zbiorniki czystej 2 x 120 m3. Dłu-gość sieci 43,8 km, 465 przyłączy. Wydajność stacji 390 m3/d. - eksploatacja sieci wodociągowych i przyłączy, które będą wybudowane przez gminę w okresie obowiązywania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.05.2007; lub data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wys. 10000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: n.d. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, wg formuły \spełnia/nie spełnia\. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego wymaganego wa-runku lub nie złożą stosownych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną we-dług załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi załącznikami: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 2. informacje ogólne o wykonawcy - załącznik Nr 3, 3. informacja o robotach budowlanych i usługach odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje lub protokoły odbioru) - załącznik Nr 4, 4. wykaz posiadanego i dysponowanego sprzętu, niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 6 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. zaakceptowany wzór umowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Wys. czynszu dzierzawneg 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolamysloska.asi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 09:15, Siedziba Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
- Konserwacja i bieżące utrzymanie budynków zarządzanych przez Miasto Ząbki
- Kompleksowe utrzymanie terenu Westerplatte w Gdańsku w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług pogotowia technicznego
- Kompleksowa konserwacja i obsługa obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice
- "Wykonanie usługi w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej oraz ASUW w Zagaju wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





