eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie podziału działek - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Częstochowa: Wykonanie podziału działek - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 203926 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału działek - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podziału działek w podziale na 4 zadania: Zadanie I. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Turów, gmina Olsztyn, oznaczonych numerami ewidencyjnymi 39/4 k.m.8, 29 k.m.5, 45 k.m.5, stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegający na wydzieleniu części przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę powiatową, w trybie określonym przepisami art.98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn.zm.). Zadanie II. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Koniecpol, jednostka ewidencyjna Koniecpol Miasto, oznaczonych numerami ewidencyjnymi 4597 k.m.74, 5252/1 k.m.85 oraz w miejscowości Michałów, jednostka ewidencyjna Koniecpol Gmina, oznaczonej numerem ewidencyjnym 626 k.m.2, stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegający na wydzieleniu części przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę powiatową, w trybie określonym przepisami art.98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm.). Zadanie III. Wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 204/8, 205/6, 217/2 - k.m.2 zajętych pod drogę powiatową - ul. Dworcową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r., Nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wykonanie zmiany projektu podziału działki nr 204/4 k.m.2 położonej w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia, zatwierdzonego decyzją Starosty Częstochowskiego nr 4/2010 z dnia 05.07.2010 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008 r., Nr 193, poz.1194). Zadanie IV. Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębach: - Jaskrów, gmina Mstów oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 28, 29, 30/1, 30/2, 32/1, 32/3, 32/5, 32/8, 34/1, 34/2, 35, 38/1 - k.m.1 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) - Kolonia Rędziny, gmina Rędziny, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 79, 80 - k.m.4, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być wykonanie podziału działek w celu przejęcia ich na własność Powiatu Częstochowskiego, wskazanych w opracowaniu graficznym, o którym mowa w pkt 1b wytycznych technicznych z zadania IV. Wynagrodzenie za całość przedmiotu zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% ceny złożonej oferty.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy Zadania nr 1,2,3,4: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 229, e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Turów, gmina Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Turów, gmina Olsztyn, oznaczonych numerami ewidencyjnymi 39/4 k.m.8, 29 k.m.5, 45 k.m.5, stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegający na wydzieleniu części przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę powiatową, w trybie określonym przepisami art.98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn.zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Koniecpol, jednostka ewidencyjna Koniecpol Miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II. Wykonanie podziału działek położonych w miejscowości Koniecpol, jednostka ewidencyjna Koniecpol Miasto, oznaczonych numerami ewidencyjnymi 4597 k.m.74, 5252/1 k.m.85 oraz w miejscowości Michałów, jednostka ewidencyjna Koniecpol Gmina, oznaczonej numerem ewidencyjnym 626 k.m.2, stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegający na wydzieleniu części przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę powiatową, w trybie określonym przepisami art.98 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III. Wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III. Wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 204/8, 205/6, 217/2 - k.m.2 zajętych pod drogę powiatową - ul. Dworcową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r., Nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wykonanie zmiany projektu podziału działki nr 204/4 k.m.2 położonej w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia, zatwierdzonego decyzją Starosty Częstochowskiego nr 4/2010 z dnia 05.07.2010 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008 r., Nr 193, poz.1194)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV. Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębach: - Jaskrów, gmina Mstów , - Kolonia Rędziny, gmina Rędziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV. Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębach: - Jaskrów, gmina Mstów oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 28, 29, 30/1, 30/2, 32/1, 32/3, 32/5, 32/8, 34/1, 34/2, 35, 38/1 - k.m.1 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) - Kolonia Rędziny, gmina Rędziny, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 79, 80 - k.m.4, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.