Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Lubaczów: Dostawa drukarek
Numer ogłoszenia: 203921 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa drukarki kolorowej (CPV 30232110-8) Część 2 - Dostawa drukarki igłowej (CPV 30232120-1) Część 3 - Dostawa drukarek (CPV 30232110-8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 16 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, jest on zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Informacja o podwykonawstwie, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 lit. b) oraz w punkcie 1.2 musi być złożone w oryginale.
Dokument wymieniony w punkcie 1.1 lit. a) może być złożony w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem
. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kościuszki 141
37-600 Lubaczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarki kolorowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki kolorowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarki igłowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki igłowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Zakup routera w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- dostawa paliwa do środków transportu Zamawiającego
- Zakup nowego oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji muzealiów oraz zbiorów bibliotecznych Muzeum Kresów w Lubaczowie
- "Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu lubaczowskiego"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez doposażenie pomieszczeń budynku dawnego Zboru Ewangelicko-Augsburskiego w Obornikach w celu prowadzenia działalności kulturalnej
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Gminy Poczesna
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej W Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Zakup komputerów w ramach projektu pn. " Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego (SOR) oraz pracowni diagnostycznych w Szpitalu w Szczecinku"
- Dostawa sprzętu biurowego, świadczenie usług gwarancyjnych na przejścia graniczne usytuowane w woj. lubelskim i LZOPG w Chełmie.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





