eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Rudziniec

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Rudziniec: Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Rudziniec
Numer ogłoszenia: 203863 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Rudziniec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Rudziniec. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, b) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, f) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, h) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, i) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, j) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, k) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych, l) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, m) montaż nowych punktów świetlnych na istniejącej sieci oświetleniowej w ilości do 12 sztuk w czasie obowiązywania umowy na koszt Wykonawcy, w przypadku pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Termin realizacji/wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia 01.09.2012r. b) zakończenie realizacji zamówienia do dnia 31.08.2014r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tauron Dystrybucja GZE Spółka Akcyjna, ul. Portowa 14a, 44-100 Gliwice, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225139,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324326,40

  • Oferta z najniższą ceną: 324326,40 / Oferta z najwyższą ceną: 324326,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wybór procedury do udzielenia zamówienia publicznego na realizację usługi oświetleniowej na terenie Gminy Rudziniec w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 1a Prawa zamówień publicznych jest uzasadniony ze względu na to, że usługi te mogą być świadczone z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze przez jednego wykonawcę - Tauron Dystrybucja GZE S.A., który zamierza we własnym zakresie prowadzić prace związane z utrzymaniem instalacji oświetlenia ulicznego należących do TAURON Dystrybucja GZE S.A., nie wyrażając jednocześnie zgody na prowadzenie tych prac przez podmioty trzecie. Świadczenie usług w w/w zakresie wymaga wykorzystania specjalnych układów pomiarowych i szaf sterowniczych oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowych stanowiących własność i pozostających w eksploatacji Tauron Dystrybucja S.A. Dla oświetlenia zasilanego z napowietrznych sieci wspólnych, tj. rozdzielczo-oświetleniowych, każda czynność eksploatacyjna musi być poprzedzona dopuszczeniem do prac pracowników pogotowia przedsiębiorstwa energetycznego, prace muszą być wykonywane w kosztownej technologii prac pod napięciem. Zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe należy finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. W przypadku gdy gmina nie jest właścicielem urządzeń zleca usługę oświetlenia podmiotowi, który posiada własne urządzenia oświetleniowe. Tauron Dystrybucja GZE S.A. pismem z dnia 20.07.2012 r., znak: DU/ES/S12/067799/73054/2012 nie wyraziła zgody na dopuszczenie innych podmiotów do wykonywania usługi oświetleniowej na terenie Gminy Rudziniec przy wykorzystaniu sieci oświetleniowej stanowiącej majątek Spółki. Zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 14.07.2006 r., sygn. akt RKT-411-25/06/MF, odmowa właściciela urządzeń na prowadzenie przez podmioty trzecie prac związanych z utrzymaniem instalacji oświetlenia ulicznego stanowiących jej własność na terenie danej Gminy nie stanowi naruszenia ustawy antymonopolowej, gdyż nie polega na nadużywaniu pozycji dominującej na rynku przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej w zakresie usług polegających na utrzymaniu i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego będących jej własnością. W świetle powyższego udzielenie zamówienia z wolnej reki jest uzasadnione. Realizując zamówienie z wolnej ręki poprzez negocjacje z właścicielem obecnej sieci oświetleniowej będzie możliwość racjonalnego wydatkowania środków publicznych przy uzyskaniu wysokiego efektu technicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.