eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 24 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 - wraz z możliwością składania ofert częściowych - 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 24 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 - wraz z możliwością składania ofert częściowych - 2 części
Numer ogłoszenia: 203835 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176841 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 24, ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3493716, faks 71 3494210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 24 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 - wraz z możliwością składania ofert częściowych - 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 24 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42 we Wrocławiu. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli do nowowybudowanego Przedszkola nr 24 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42, dokonania ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 24, montażu mebli na miejscu, ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli a)Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wad (fizycznych i prawnych) b)Wykonawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie realizował umowę z należytą starannością. c)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. d)Wykonawca wykonuje przedmiot umowy siłami własnymi. e)Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007; PN-F-06009:2001 lub atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych ( regały, stoliki, krzesełka, stoliki ). Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek, plastiku wg normy PN-88/B-02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN-F-06106-21994; Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; Dostarczenia mebli przedszkolnych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa w/g obowiązujących norm i norm bezpieczeństwa (PN-EN 1729-1:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne i PN-EN 1729-2:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody bada). Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30, PN-F-06009:2001 oraz atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych ( regały, stoliki, krzesełka, stoliki ). f)Dostawa obejmuje transport mebli na miejsce, według wskazania Zamawiającego tj. Przedszkola Nr 24 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42 g)Montaż mebli na miejscu. h)Wniesienia i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. i)Pozostawienie mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli. j)Pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku oraz usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. k)Przekazanie mebli do placówki odbywa się protokolarnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 wzór 8- załącznik do SIWZ. Wykonawca do faktury o płatność dołączy oryginał protokołu przyjęcia wszystkich mebli przeznaczonych dla placówki. l)Zaoferowane meble winny spełniać wszystkie wymienione w SIWZ i niniejszym załączniku warunki. Jeżeli w złożonej ofercie zaoferowane meble nie będą spełniały nawet jednego z wymienionych parametrów, oferta zostanie odrzucona. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup, dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego mebli przedszkolnych oraz biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (minimalne parametry techniczne, jakie muszą spełniać meble) oraz przedstawionych dodatkowo rysunkach i zdjęć mebli a) cześć nr 1 - meble przedszkolne b) cześć nr 2 - meble biurowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MEBLE PRZEDSZKOLNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96716,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74711,58

  • Oferta z najniższą ceną: 74711,58 / Oferta z najwyższą ceną: 117176,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MEBLE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99216,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81428,90

  • Oferta z najniższą ceną: 81428,90 / Oferta z najwyższą ceną: 81428,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.