Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Rawicz: Zakup i dostawa łóżek szpitalnych dla SPZOZ w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 203831 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Rawiczu, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, fax (065) 546 70 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa łóżek szpitalnych dla SPZOZ w Rawiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę: 1. łóżka rehabilitacyjnego elektrycznego wraz z wyposażeniem: matrac, barierka lewa, barierka prawa, wysięgnik z uchwytem do ręki, wieszak kroplówki - 4 szt., 2. łóżka rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem: materac, barierka lewa, barierka prawa - 11 szt., wysięgnik z uchwytem do ręki - 6 szt., 3. materaca w pokrowcu paraprzepuszczalnym - 10 szt., 4. szafki metalowej bez półki bocznej - 5 szt., 5. szafki z płyty meblowej dwustronnej z blatem bocznym - 4 szt., 6. szafki metalowej dwustronnej z blatem bocznym - 6 szt., 7. taboretu - 6 szt., 8. stojaka do kroplówek ze stali nierdzewnej - 5 szt., 9. stojaka do kroplówek - 3 szt., 10. parawanu - 3 szt., 11. wózka wielofunkcyjnego - 2 szt., 12. fotela do pobierania krwi - 1 szt., 13. wózka do brudnej bielizny - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w siwz.(rozdz. C pkt.2) przy zastosowaniu kryterium (spełnia/nie spełnia). Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę (spełnia), oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę (nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/ zaświadczeń/ informacji:a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.d) dokument potwierdzający, iż oferowany sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy Europejskiej MDD 93/42/EEC i jest dopuszczony do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej,e) opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z prezentacją graficzną,,g) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Rawiczu, ul. Grota Roweckiego 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ w Rawiczu, 63-900 Rawicz, ul. Grota Roweckiego 6, budynek administracji, II piętro, pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.12.2007.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz
- Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz
- Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.