eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi usuwania azbestu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Wrocław: Usługi usuwania azbestu.
Numer ogłoszenia: 203812 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania azbestu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem w miejscu utylizacji - materiałów zawierających azbest z obiektów budowlanych znajdujących się w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych OT we Wrocławiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: A: 1500,- B: 200,- C: 500,-.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. 03.192 poz 1876 i Dz.U. 04.71 poz 649) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - Dokumenty: stosowne zaświadczenia z ZUS i US, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do formularza ofertowego - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. 01.62.628.) Załącznik nr 3 do formularza ofertowego - oświadczenie, iż pozostająca do wykorzystania w roku 2007 ilość z rocznego limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 4 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS stanowiące załącznik nr 6 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenia o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i SIWZ stanowiące załącznik nr 7 do formularza ofertowego Oświadczenie z art.22 ust 1 stanowiące załącznik nr 8 do formularza ofertowego Oświadczenie z art.24 stanowiące załącznik nr 9 do formularza ofertowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, pok.214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Godzieszów obręb. Godzieszów działka 602 i działka nr 601/10 gm. Nowogrodziec pow. bolesławiecki woj. dolnośląskie - wiata magazynowa - zaplecze magazynowe nr inw. 435/139 - ilość ok. 1886,80 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu wraz z gruzem z nich powstałym - bukaciarnia(obora) nr inw. 17/182 - ilość 1580,04 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu wraz z gruzem z nich powstałym - magazyn pasz nr inw. 10/182 - ilość 727,5 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu wraz z gruzem z nich powstałym - owczarnie: nr inw. 270/182, 271/182, 272/182 - w ilości 3* 1418,60 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu wraz z gruzem z nich powstałym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smolnik nr 16 obręb Leśna działka nr 741/24 gm. Leśna pow. lubański woj. dolnośląskie - budynek warsztatowo-socjalny nr inw. 145/5129 - ilość 585 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu wraz z gruzem z nich powstałym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glinica obręb Zabłocie działka nr 65/14 gm. Żukowice pow. głogowski - Stodoła nr inw. 60/180 - ilość 34,11t zdemontowanych i składowanych płyt azbestowo- cementowych falistych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.