eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wybudowanie budynku biurowego dla WUP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Łódź: Wybudowanie budynku biurowego dla WUP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 203760 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6320112 w.166, fax 0-42 6367797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Wniosek z załącznikami pobrać można na stronie - http://wup.lodz.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie budynku biurowego dla WUP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyburzenie stosownie do zakresu dokumentacji projektowej dwóch budynków dwukondygnacyjnych oraz rozebranie wiaty pomiędzy nimi i wybudowanie kompletnego czterokondygnacyjnego budynku biurowego według opracowanej na zlecenie Zamawiającego dokumentacji projektowej. Budynek stanowi bryłę o powierzchni zabudowy 644,9 m2 i dzieli się na dwie części połączone ze sobą trzykondygnacyjnym łącznikiem. 2. Podstawowe parametry zamawianego obiektu - Budynek biurowy - cztery kondygnacje - Powierzchnia użytkowa - 1.986,75 m2 - Powierzchnia zabudowy - 644,9 m2 - Kubatura brutto - 10.221,55 m3 - Roboty budowlane wszystkich branż oraz sieć komputerowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w formie pisemnej mogą składać Wnioskodawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 p.z.p. oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. a w szczególności 2.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.5. Sposób oceny spełniania warunków określonych w pkt od 2.2 do 2.4. 2.5.1. Za posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności uznany będzie wykonawca posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą oraz nieposiadający zaległości z tytułu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem sytuacji, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie wyłącznie na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2.5.2. Przez niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie: 2.5.2.1 Dysponowanie osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach oraz specjalistę ds. sieci komputerowych : a) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nadanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994- Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm ) lub równoważnych im uprawnień nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy. b) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nadanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994- Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm ) lub równoważnych im uprawnień nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - która sprawować będzie nadzór nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi. c) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje elektryczne nadanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994- Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm ) lub równoważnych im uprawnień nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - która sprawować będzie nadzór nad robotami elektrycznymi. d) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci sanitarne nadanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994- Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm ) lub równoważnych im uprawnień nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - która sprawować będzie nadzór nad robotami wodno-kanalizacyjnymi, CO i klimatyzacyjno-wentelacyjnymi. e) specjalistę ds. sieci komputerowych - który sprawować będzie nadzór pracami instalacyjnymi w zakresie sieci komputerowej. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie wyłącznie na zasadzie spełnia - nie spełnia. UWAGA !!! Zamawiający dopuszcza by kierownik budowy i koordynator robot konstrukcyjno-budowlanych była to jedna i ta sama osoba. 2.5.2.2.Wykonanie w ciągu 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania ( tj w okresie od 29.08.2003 r. do 29.08.2008 r.) a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane polegające na wybudowaniu kompletnych obiektów w zakresie obiektów kubaturowych budownictwa wielorodzinnego lub budynków użyteczności publicznej wyłącznie takich jak : urzędy, szkoły, bursy, akademiki, internaty, przychodnie, szpitale lub domy kultury. Co najmniej jedna ze wykazanych robót dotyczyć musi wykonania jednego ze wskazanych wyżej rodzajów budynków użyteczności publicznej. Za spełniające wymagania dla wskazanych wyżej robót uznane zostaną roboty polegające na wybudowaniu kompletnego budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o: co najmniej czterech kondygnacjach, kubaturze brutto co najmniej 10.000 m3 i wartości brutto robót, co najmniej 10.000.000,00 zł. Udokumentowanie 2 robót we wskazanym wyżej zakresie uznane będzie za spełnienie warunku i Wykonawcy zostanie przyznany 1 punkt. Za każde dodatkowe wykonane zamówienie przyznany zostanie 1 pkt. Można uzyskać maksymalnie 10 pkt od każdego członka komisji przetargowej za udokumentowanych 11 i więcej zamówień. Liczba uzyskanych punktów do ogólnej oceny przemnożona zostanie przez wagę danego warunku tj. - 50 % . UWAGA 1 !!! Za roboty wykonane uznać można te, które zostały zakończone i odebrane w okresie wskazanych 5 lat. UWAGA 2 !!! W wykazie wskazać można zarówno roboty wykonane wyłącznie własnymi siłami jak i te wykonane przy pomocy podwykonawców 2.5.2.3 Wykonawca musi dysponować zestawem następujących urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia przez co Zamawiający rozumie : - Koparko-spycharka - Białoruś lub porównywalna, - Koparka na podwoziu samochodowym 0,4 m3, - Ładowarka jednonaczyniowa kołowa 2,5 m 3, - Młot wyburzeniowy na koparce, - Pompa do betonu, - Betonowóz V = 6 m3, - Mikoskret 28 kW, - Żuraw samochodowy 18-20 t, - Samochód skrzyniowy 5-8 t, - Samochód wywrotka 10 t. - Betoniarka 150 l, - Betoniarka 250 - 400 l, - Agregat tynkarski, - Zagęszczarka wibracyjna do gruntu - Ubijak spalinowy 200 kg - Piła tarczowa do drewna, - Giętarka do prętów, - Nożyce mechaniczne do prętów, - Prościarka do pretów, - Spawarka wirująca, - Spawarka transformatorowa, - Młot wyburzeniowy BOSCH lub porównywalny, - Młot pneumatyczny,. - Agregat sprężarkowy, - Wibrator pogrążany elektryczny Przez pojęcie - dysponuje - Zamawiający rozumie dysponowanie na podstawie prawa własności lub na jakiejkolwiek innej podstawie prawnej - najem dzierżawa leasing, użyczenie itp. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie wyłącznie na zasadzie spełnia - nie spełnia 2.5.2.4 Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 5.000.000,00 zł. Wykonawca dysponujący środkami finansowymi w tej wielkości uzyska 1 pkt. Za każdy dodatkowy 1.000.000,00 zł środków finansowych lub zdolności kredytowej - dodatkowy 1 pkt. W ramach tego warunku uzyskać można maksymalnie 10 pkt od każdego członka komisji przetargowej za następujące wartości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej: - co najmniej 5.000.000,00 zł - 1 pkt, - co najmniej 6.000.000,00 zł - 2 pkt, - co najmniej 7.000.000,00 zł - 3 pkt, - co najmniej 8.000.000,00 zł - 4 pkt, - co najmniej 9.000.000,00 zł - 5 pkt, - co najmniej 10.000.000,00 zł - 6 pkt, - co najmniej 11.000.000,00 zł - 7 pkt, - co najmniej 12.000.000,00 zł - 8 pkt, - co najmniej 13.000.000,00 zł - 9 pkt, - co najmniej 14.000.000,00 zł lub więcej - 10 pkt, Liczba uzyskanych punktów do ogólnej oceny przemnożona zostanie przez wagę danego warunku tj. - 40 % . UWAGA !!! Zdolność ekonomiczna i finansowa w tym aspekcie oceniana jest rozłącznie. Wykonawca jest zobowiązany wykazać albo środki własne, co najmniej w wymaganej minimalnej wysokości ( 5.000.000,00 zł ) albo zdolność kredytową co najmniej na wymaganym minimalnym poziomie ( 5.000.000,00 zł ). Dla oceny zdolności ekonomicznej i finansowej zdolność wynikająca z tych dwu źródeł nie będzie sumowana. Jeżeli wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające zarówno stan posiadanych środków finansowych jak i zdolność kredytową do oceny przyjęta zostanie ta wartość, która będzie wyższa. 2.5.2.5 Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( wykonywanie robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm. ) na kwotę ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 zł W ramach tego warunku uzyskać można maksymalnie 10 pkt od każdego członka komisji przetargowej za następujące wartości kwoty ubezpieczenia: - co najmniej 2.000.000,00 zł - 1 pkt, - co najmniej 3.000.000,00 zł - 2 pkt, - co najmniej 4.000.000,00 zł - 3 pkt, - co najmniej 5.000.000,00 zł - 4 pkt, - co najmniej 6.000.000,00 zł - 5 pkt, - co najmniej 7.000.000,00 zł - 6 pkt, - co najmniej 8.000.000,00 zł - 7 pkt, - co najmniej 9.000.000,00 zł - 8 pkt, - co najmniej 10.000.000,00 zł - 9 pkt, - co najmniej 11.000.000,00 zł lub więcej - 10 pkt, Liczba uzyskanych punktów do ogólnej oceny przemnożona zostanie przez wagę danego warunku tj. - 10 % .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.6 Dokumenty wymagane na potwierdzenie stawianych w pkt 2.5. warunków. 2.6.1 Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 p.z.p. ( wzór oświadczenia na stronie internetowej BIP Zamawiajacego ) 2.6.2 Do oceny warunków określonych w pkt 2.5.1. Zamawiający wymaga przedłożenia : 2.6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.6.2.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA Od Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki jawnej wymaga się zaświadczenia wystawionego na spółkę nie na poszczególnych wspólników 2.6.2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.6.3 Do oceny warunku określonego w pkt 2.5.2.1 Zamawiajacy wymaga przedłożenia: 2.6.3.1 Wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia ( wzór wykazu na stronie internetowej BIP Zamawiającego ) 2.6.3.2 Zaświadczeń o nadaniu osobom wskazanym w wykazie uprawnień budowlanych w wymaganej przez zamawiającego specjalności. 2.6.3.3 Aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.) 2.6.3.4 W odniesieniu do osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1 stycznia 1995 r dodatkowo aktualne zaświadczenie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Generalnego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2.6.4 Do oceny warunku określonego w pkt 2.5.2.2 Zamawiający wymaga przedłożenia : 2.6.4.1 Wykazu ( wzór wykazu na stronie internetowej BIP Zamawiajacego ) - z podaniem rodzaju robot ich wartości czasu i miejsca wykonania - robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania ( tj w okresie od 29.08.2003 r. do 29.08.2008 r.) a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie. 2.6.4.2 Dokumentów ( np.: referencje, list polecające, protokoły odbioru robót itp. ) potwierdzających ze każda ze wskazanych w wykazie robót wykonana została należycie. 2.6.5 Do oceny warunku określonego w pkt 2.5.2.3 Zamawiający wymaga przedłożenia : 2.6.5.1 Wykazu ( wzór wykazu na stronie internetowej BIP Zamawiającego ) i narzędzi i urządzeń wraz z podaniem tytułu prawnego do dysponowania nimi. 2.6.6 Do oceny warunku określonego w pkt. 2.5.2.4 Zamawiający wymaga przedłożenia: 2.6.6.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA !!! Informacja powyższa powinna w sposób jednoznaczny umożliwić ocenę spełnienia stawianego Wykonawcy warunku. Określenia w rodzaju, iż ( Wykonawca dysponuje środkami lub zdolnością kredytową na kwotę siedmiocyfrową w środkowym jej przedziale ) uznane zostaną za niewystarczające do dokonania oceny. 2.6.7 Do oceny warunku określonego w pkt. 2.5.2.5 Zamawiający wymaga przedłożenia: 2.6.7.1 Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.7 Dokumenty wskazane w pkt. 2.6.2.1, 2.6.2.2, 2.6.2.3, 2.6.3.2, 2.6.3.3, 2.6.3.4, 2.6.4.2, 2.6.6.1 i 2.6.7.1 mogą być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.7.1 Przez poświadczenie kopii przez Wykonawcę zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem - Poświadczam zgodność z oryginałem lub podobnym i datą jego złożenia, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również przystawienie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką. 2.7.2 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 2.8. Zasady oceny spełniania warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.8.1. Warunki określone w pkt 2.5.1 muszą być spełnione przez każdego z osobna z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zatem dokumenty wymienione w pkt od 2.6.2.1 do 2.6.2.3 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców ubiegających się w wspólnie o zamówienie zaś warunki określone w pkt od 2.5.2.1 do 2.5.2.5 muszą być spełnione albo przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z osobna lecz wystarczającym jest by były spełnione przez wszystkich Wykonawcow ubiegających się o zamówienie łącznie, a dokumenty ( określone od 2.6.3 do 2.6.7 ) muszą potwierdzać jedną z tych sytuacji. Oświadczenie określone w pkt 2.6.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ( w zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ) W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 oświadczenie składają w wspólnie ci wykonawcy, którzy spełniają dany warunek. 2.8.2. Wykonawcy ubiegając się wspólnie o zamówienie ( konsorcja ) zobowiązani są do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pełnomocnictwa umocowującego jednego z nich do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.9. Każdy dokument sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem, zaleca się by tłumaczenie dokonane było przez tłumacza przysięgłego, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku, gdy dołączone tłumaczenie dokonane zostało przez tłumacza przysięgłego w razie wątpliwości uznaje się, iż wiążącą jest wersja polskojęzyczna. 2.10. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( wzór wniosku na stronie internetowej BIP Zamawiającego ) powinien być sporządzony w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną czytelną techniką, 2.11. Formularz wniosku oraz inne dokumenty, oświadczenia i wykazy muszą być podpisane przez osobę ( osoby ) uprawnioną ( uprawione ) do reprezentacji stosownie do formy prawnej Wykonawcy w zakresie praw majątkowych - zgodnie z wpisem do rejestru, zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umową spółki ( spółki cywilne ) albo przez osobę - osoby umocowaną - umocowane przez osobę uprawnioną , przy czym umocowanie ( pełnomocnictwo, prokura czyniące zadość wymogom prawa cywilnego ) powinno być dołączone do wniosku . 2.12 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą ( podpisujące ) wniosek. 2.13. Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty według powyższych reguł z modyfikacjami wynikającymi z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza publikować SIWZ na stronie internetowej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiąjcy przekaże SIWZ wraz z załącznikami Wykonawcom zaproszonym do udziału w postepowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat - Budynek A, II piętro, pok. 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.