To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 203673 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152407 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w następujących zakresach: I. Zakres Pracownik ochrony fizycznej I stopnia Ilość osób: 6 w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: Szkolenie ma przygotować uczestników do egzaminu na uzyskanie licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz do pracy w zawodzie pracownika ochrony. Powinno być zgodne z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz przeprowadzone w oparciu o program opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. Nr 113 poz. 731). II. Zakres Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III Ilość osób: 10 w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. III. Zakres Szkolenie kierowców wykonujących przewóz drogowy - szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C lub kat. D Ilość osób: 10 (zamawiający będzie kierował osoby bezrobotne na szkolenie indywidualnie lub grupowo w zależności od potrzeb). Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie. Program szkolenia: Programy szkolenia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa tj. Ustawą z dnia 06 września 2001r. - o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 lipca 2008r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 124, poz. 805 z późn. zm.) Osoba skierowana na szkolenie może uzyskać jeden rodzaj kwalifikacji. Dodatkowe wymagania: Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie zgodnie z ww. rozporządzeniem. IV. Zakres Prawo jazdy kat. B Ilość osób: 12 (zamawiający będzie kierował osoby bezrobotne na szkolenie indywidualnie lub grupowo w zależności od potrzeb). Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). Dodatkowe wymagania: Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie zgodnie z ww. rozporządzeniem. V. Zakres Sprzedawca Ilość osób: 10 w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 120, w tym minimum 70 godzin ćwiczeń. 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: sprzedawca, z zakresu: pracownik działu sprzedaży (kod zawodu: 522107) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej - minimum 3 godziny, 2) organizacja handlu w gospodarce rynkowej - minimum 14 godzin, 3) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej - minimum 10 godzin, 4) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - minimum 14 godzin, 5) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych - minimum 18 godzin, 6) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej- minimum 12 godzin. Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum 10 godzin, 3. jednostkę modułową: fakturowanie komputerowe- minimum 14 godzin, 4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin, 5. jednostkę modułową: obsługa programu SUBIEKT dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej- minimum 15 godzin. VI. Zakres Księgowość z zastosowaniem komputera Ilość osób: 10 w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 270, w tym minimum 220 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu: księgowy bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) ogólne zasady rachunkowości, 2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, 3) ewidencja operacji gospodarczych, 4) organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych, 5) ogólne zasady inwentaryzacji, 6) ewidencja obrotu gotówkowego, 7) ewidencja obrotu bezgotówkowego, 8) ewidencja innych środków pieniężnych, 9) sporządzanie list płac i rozdzielników, 10) sporządzanie list zasiłków i deklaracji ZUS 11) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, 12) ewidencja rozrachunków z tytułu VAT, 13) ewidencja rozrachunków z dostawcami, 14) ewidencja rozrachunków z odbiorcami, 15) ewidencja rozrachunków z pracownikami, 16) ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, 17) ewidencja pozostałych rozrachunków, 18) ewidencja roszczeń, 19) ewidencja roszczeń barterowych, 20) ewidencja inwestycji, 21) ewidencja środków trwałych, 22) ewidencja finansowego majątku trwałego, 23) ewidencja wartości niematerialnych i prawnych, 24) ewidencja leasingu, 25) ewidencja i rozliczanie zakupu towarów i opakowań, 26) ewidencja zakupu usług, 27) ewidencja i rozliczanie zakupu materiałów, 28) ewidencja zużycia materiałów, 29) rozliczenie kosztów handlowych, 30) ewidencja i rozliczenie kosztów przedsiębiorstwa, 31) kalkulacja kosztu jednostkowego produktu, 32) ewidencja wyrobów gotowych, 33) ewidencja sprzedaży towarów, 34) ewidencja sprzedaży usług, 35) ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, 36) ustalenie wyniku finansowego, 37) ewidencja wyniku finansowego, 38) podział wyniku finansowego, 39) ewidencja funduszy i kapitałów własnych, 40) ewidencja funduszy specjalnych, 41) sporządzanie sprawozdań, 42) sporządzanie bilansu, 43) sporządzanie sprawozdań z przepływu środków pieniężnych, 44) sporządzanie rachunku zysków i strat, 45) analiza podstawowych wskaźników finansowych, 46) obsługa komputera w zakresie podstawowym, 47) arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach finansowo- księgowych, 48) obsługa programów płacowych, 49) obsługa programów finansowo- księgowych -- suma godzin dla jednostek modułowych 46,47,48,49 - minimum 50 godzin Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia. VII. Zakres Pracownik administracyjno - biurowy Ilość osób: 15 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 120, w tym 70 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny (kod zawodu: 343401) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska i zarzadzanie w jednoste organizacyjnej, 2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz doskonalenie osobistych kompetencji, 3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa, 4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów, 5) wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej, 6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji, 7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym, 8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli, 9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim, 10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej, 11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw, 12) gromadzernie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego, 13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów, 14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej, 15) wykonywanie prac biurowych, 16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki, 17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej , 18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych, 19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych, 20) obsługa urządzeń biurowych, Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia. VIII. Zakres Manicure - pedicure, stylizacja paznokci Ilość osób: 5 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 210, w tym 150 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy lub w innym miejscu umożliwiającym nabycie przez kursantów umiejętności praktycznych. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kosmetyczka (kod zawodu: 514103), z następującymi jednostkami modułowymi: 1) pielęgnowanie dłoni, manicure, 2) pielęgnowanie stóp, pedicure, Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: stylizacja paznokci metodą żelową, 3. jednostke modułową: stylizacja paznokci metodą akrylową, 4. jednostkę modułową: zdobnictwo paznokci (w tym nakładanie tipsów, malowanie paznokci) 5. jednostkę modułową: nauka o kolorach i elementy stylizacji 6. jednostkę modułową: zakładanie i prowadzenie własnej działalnosci gospodarczej - minimum 10 godzin UWAGA! Podane ilości godzin szkolenia oznaczają godziny zegarowe! Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Powyższy zapis nie dotyczy zakresu III i IV. 3.1.Dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia. 3.1.1. Szkolenia muszą zostać przeprowadzone na terenie miasta Jaworzna lub miast ościennych, do których można dojechać jednym środkiem transportu komunikacji publicznej. Przez miasto ościenne należy rozumieć miasto graniczące z Jaworznem. 3.1.2. W ramach realizacji szkoleń Wykonawca zapewni: Odpowiednie warunki lokalowe /sale wykładowe, sale ćwiczeń, ze wskazaniem pełnego adresu miejsca odbywania zajęć/. Warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Materiały biurowe /zeszyt, notatnik, długopis/. Materiały dydaktyczne i pomoce naukowe, niezbędne do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Serwis kawowy (bez ograniczeń- kawa, herbata lub napój do wyboru. Słodka bułka i kanapka po jednej sztuce dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień). Zaplecze sanitarne i higieniczne oraz środki czystości; Odzież ochronną (roboczą), jeżeli kierunek szkolenia tego wymaga. 3.1.3. Szkolenia muszą zostać zrealizowane zgodnie z następującymi zasadami: 1) plan nauczania musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin w tygodniu. 2) zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość organizacji szkolenia w sobotę. 3) harmonogram szkolenia musi uwzględniać wymagania, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 oraz musi zostać opracowany w taki sposób, aby było możliwe dokonanie kontroli realizacji szkolenia do godziny 15.00 przez pracownika Urzędu Pracy. Warunki pkt 1 i 2 nie dotyczą zakresu III i IV. 3.1.4. Zaświadczenia winny być wydane uczestnikom szkolenia w języku polskim. 3.1.5. Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa w przypadku realizacji szkolenia regulowanego odrębnymi przepisami. 3.1.6.Szkolenia powinny mieć charakter wykładów i ćwiczeń lub praktyk oraz zakończyć się egzaminem z zakresu materiału objętego programem szkolenia. 3.1.7. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych bezrobotnych, posiadać odpowiednią ilości sprzętu zapewniającą każdej skierowanej osobie możliwość wykorzystania go w trakcie szkolenia, posiadać nowoczesne pomoce dydaktyczne podnoszące atrakcyjność i skuteczność prowadzonych szkoleń, zapewnić odpowiednie zaplecze socjalne (dostęp do toalety, bieżącej wody, miejsca spożywania posiłku). Wykonawca w sposób jednoznaczny i czytelny powinien opisać spełnienie powyższego warunku w Kwestionariuszu Szkolenia oraz Programie Szkolenia. 3.1.8.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanych szkoleń poprzez wyznaczenie kierownika kursu lub innej osoby nadzorującej realizację szkolenia, która m.in. dokona przynajmniej jednej wizyty hospitacyjnej szkolenia oraz będzie prowadzić bieżący monitoring frekwencji uczestników szkolenia, a także badania jakości szkolenia oraz osób prowadzących zajęcia poprzez ocenę dokonaną przez uczestników szkolenia za pomocą ankiety.ykonawca w sposób jednoznaczny i czytelny powienien opisać spełnienie powyższego warunku w Kwestionariuszu Instytucji Szkoleniowej. 3.1.9.Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia poprzez przeprowadzanie sprawdzianów okresowych, a na zakończenie szkolenia egzaminu wewnętrznego służącego ocenie stopnia opanowania przez uczestników szkolenia przekazywanej wiedzy i umiejętności lub egzaminy zewnętrzne - państwowe wymagane odrębnymi przepisami prawa Wykonawca w sposób jednoznaczny i czytelny powienien opisać spełnienie powyższego warunku w Kwestionariuszu Instytucji Szkoleniowej. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostki szkoleniowej w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozstrzygnięciem postępowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III - 10 osób w I edycji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
- Wojewódzki Uniwersytet Robotnicy Sp. z o.o. w Katowicach oddział w Chrzanowie, ul. Polna 15, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18100,00
Oferta z najniższą ceną: 18100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzedawca - 10 osób w I edycji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
- Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6250,00
Oferta z najniższą ceną: 6250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Księgowość z zastosowaniem komputera- 10 osób w I edycji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17490,00
Oferta z najniższą ceną: 14300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pracownik administracyjno - biurowy - 15 osób w I edycji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
- Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 7950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Manicure - pedicure, stylizacja paznokci - 5 osób w I edycji,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO S.A.
- Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9125,00
Oferta z najniższą ceną: 9125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13885,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2026 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2026 r - 30.06.2026 r.
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby C. O., C. W. U. i przygotowania posiłków w budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 w Jaworznie
- Zakup sprzętu i wyposażenie w celu uzupełnienie magazynów przeciwpowodziowych oraz ochrony ludności w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności w Jaworznie" - w podziale na 4 części.
- Świadczenie usług cateringowych: przygotowanie i dostarczenie posiłków wraz z wniesieniem do pomieszczeń na parterze budynku - Żłobka do wind. (Sześć miesięcy 01.01.2026-30.06.2026r. ) dla dzieci
- "Dostawa narzędzi endoskopowych i protez do dróg żółciowych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





