Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Wieprz: Remont kościoła w Nidku
Numer ogłoszenia: 203672 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz, 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia ŚŚ app.Szymona i Judy Tadeusza w Nidku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kościoła w Nidku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont kościoła zabytkowego w Nidku polegający na remoncie sobót i wzmocnieniu konstrukcji ścian nośnych w narożach w tym m.in. wymianie pokrycia z gontów połaci dachowych oraz ścian, wymianie okien zespolonych, wykonaniu wzmocnienia ścian w narożach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm); -nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS/KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Wykonawca winien dysponować min 1 osobą kierownika budowy, który winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dn.09.06.2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2.harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót - załącznik nr 9 3.kosztorys ofertowy - pełny kosztorys, tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej; 4.cenę ofertową netto i brutto za realizacje zamówienia podaną cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT; 5.wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 6.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać dołączony dokument ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania tych podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.od 6 do 8, zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 15, 7.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; w tym przede wszystkim roboty zrealizowane na obiektach zabytkowych; - załącznik nr 6 11.Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177)-załącznik 2,3,4; 12.Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); 13.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń - (formularz ofertowy); 14.Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z przyszłym terenem budowy oraz zakresem rzeczowym i ilościowym zamówienia i uwzględnił powyższe w cenie ofertowej (formularz ofertowy); 15.Informacja o kierowniku budowy wraz z kserokopią uprawnień oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej- kierownik budowy winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dn.09.06.2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ; 16.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 5;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Wieprz Wieprz 217 Osobiście (koszt 12,00zł)lub za zaliczeniem pocztowym 21,90 zł Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej www.wieprz.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków unijnych. Zamawiającym jest Parafia ŚŚ App. Szymona i Judy Tadeusza w Nidku
INNE PRZETARGI WIEPRZ
- "Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu obiektów wodociągowych, dotyczy obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Gierałtowicach oraz przepompowni we Frydrychowicach"
- "Wprowadzenie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowości: Nidek, Frydrychowice, Gierałtowice, Gierałtowiczki oraz Przybradz"
więcej: przetargi WIEPRZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





