Ogłoszenie z dnia 2007-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa centrum obróbkowego do szybkiej obróbki HSC Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania, do kontaktów: Piotr Andrzej Wasilewski, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6339192, fax (012) 6339490, e-mail: ios@ios.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ios.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa; Inne:badania naukowe i prace badawczo-rozwojowe w zakresie nauk technicznych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa centrum obróbkowego do szybkiej obróbki HSC. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrum obróbkowego do szybkiej obróbki HSC z systemem sterowania CNC, zwanego dalej \centrum obróbkowym\ oraz uruchomienie centrum obróbkowego. Centrum obróbkowe powinno umożliwiać realizację obróbki toczeniem i frezowaniem z wysokimi prędkościami skrawania. Centrum obróbkowe powinno być wyposażone w głowicę rewolwerową z narzędziami napędzanymi obrotowymi, a oprócz sterowanych podstawowych osi liniowych X i Z powinno posiadać sterowaną oś liniową W z wrzecionem przechwytującym oraz sterowane osie liniową Y i obrotową C umożliwiające wykonywanie tzw. \wierszowania\ i innych złożonych operacji frezarskich zarówno wzdłuż obwodu przedmiotu, jak i od jego czoła. Centrum obróbkowe powinno spełniać wymagania dotyczące obrabiarek CNC, w tym ich dokładności geometrycznej, dokładności i powtarzalności pozycjonowania, dokładności posuwów, prędkości i interpolacji, dokładności testowych wyrobów, czasów wymiany narzędzi, odkształceń termicznych, emisji hałasu i poziomu drgań - tolerancje i najwyższe dopuszczalne wartości powinny zawierać się w granicach określonych w normach dla centrów obróbkowych o zwykłej dokładności (PN-ISO 10791 - Części: 1, 3¸7 i ISO 10791 - Parts: 2, 8¸12). Centrum obróbkowe powinno: - zapewniać toczenie przedmiotów o wymiarach do f 250 x 500 mm, - posiadać prędkość napędów: do operacji tokarskich - co najmniej do 5000 obr/min, a do operacji frezarskich - co najmniej do 6000 obr/min, - być wyposażone w drugie wrzeciono tokarskie (tzw. przechwytujące) z prędkością napędu co najmniej do 6000 obr/min, - posiadać głowicę rewolwerową z napędem dla narzędzi obrotowych o prędkości obrotowej co najmniej do 4500 obr/min, - umożliwiać dokładne pozycjonowanie wrzeciona przedmiotowego (oś C - minimalny kąt indeksowania 0,001 stopnia), - być wyposażone w system sterowania CNC w zakresie operacji tokarskich i frezarskich (sterowanie w 5-ciu osiach X, Y, Z, W i C). W zakresie programowania obróbki system sterowania CNC powinien zapewniać: - ciągłe sterowanie w 2 osiach (XZ) w zakresie operacji tokarskich, - ciągłe sterowanie w 3 osiach (XYZ) w zakresie operacji frezarskich, - kompensację położenia, promienia i długości narzędzia, - kontrolę prędkości skrawania (G96), - nacinanie gwintu ze zmiennym skokiem, - programowanie parametryczne, - makroinstrukcje i podprogramy. Ponadto układ CNC powinien zapewniać: - realizację programów obróbki w kodzie ISO, - programowanie w języku dialogowym, - symulację 3D, - pomiar położenia narzędzia, - kontrolę czasu pracy narzędzia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferowane centrum obróbkowe wraz z wyposażeniem powinno być zgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), w tym cechować się parametrami technicznymi nie gorszymi niż określone w SIWZ oraz według konfiguracji zawartej w Ofercie stanowiącej Załącznik Nr 1, oraz z następującymi wymaganiami: a) wynikającymi z Dyrektyw 89/336/EWG, 98/97/WE, 73/23/EWG, 2000/14/WE i norm EN, PN-EN wprowadzonych do stosowania, przenoszących europejskie normy zharmonizowane; b) przepisów ustawy Prawo energetyczne; c) przepisów ustawy o systemie oceny zgodności, w tym dotyczących oznakowania wyrobów znakami \CE\. 2. Poświadczenie zgodności działań wykonawcy / producenta z normami jakościowymi - np. certyfikat ISO 9001:2000 wykonawcy / producenta; 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w związku z tym uprawniony jest do dokonania sprawdzenia równoważności towarów na zgodność spełnienia parametrów wg wymagań zamawiającego. 4. Oferowane centrum obróbkowe wraz z wyposażeniem musi być nowe, nieużywane, o gwarantowanej jakości, wyprodukowane w 2007 roku, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca na dostarczone centrum obróbkowe udzieli gwarancji co najmniej na okres wymagany przez Zamawiającego. 5. Dokumentacja techniczno-ruchowa centrum obróbkowego i wyposażenia oraz instrukcje instalacji, obsługi i użytkowania powinny być dostarczone w języku oryginalnym oraz w tłumaczeniu na język polski. 6. Oprogramowanie systemu operacyjnego oraz oprogramowania aplikacyjne winny być dostarczone dodatkowo w wersjach instalacyjnych na typowych nośnikach wraz z instrukcjami instalacji, tak aby w przypadku uszkodzenia zainstalowanych programów możliwe było dokonanie ponownej instalacji lub korekcji i uruchomienie systemu. 7. Na dostarczone oprogramowanie wykonawca winien dostarczyć licencje stałe wystawione na zamawiającego. 8. Wszystkie komunikaty wyświetlane na monitorach dotyczące stanów lub błędów krytycznych winny być w języku polskim. Uwaga: W razie niemożności spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga załączenia do instrukcji obsługi i dokumentacji oraz stanowiskowej instrukcji bezpieczeństwa tych komunikatów oraz odpowiadających im obrazów ekranu w tłumaczeniu na język polski. Niezależnie w dokumentacji winny być zawarte wszystkie obrazy ekranów operacyjnych z komunikatami, również zakładki (menu rozwijalne w języku polskim). 9. Oferta powinna obejmować koszty dostawy centrum obróbkowego wraz z oprogramowaniem, wyposażeniem i instruktażem pracowników obsługi centrum obróbkowego loco zamawiający oraz koszty instalacji centrum obróbkowego. 10. Badania odbiorcze powinny być przeprowadzone w oparciu o załączone do oferty i dokumentacji techniczno-ruchowej warunki przeprowadzenia prób odbiorczych i kontrolnych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.41.20.00 - Centra obróbkowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.61.20.00 - Centra obróbkowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR i poniżej 211 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 84
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca, który chce wnieść wadium w innej niż pieniężna, dopuszczonej przepisami formie, winien uzgodnić zapisy poręczeń i gwarancji na co najmniej pięć dni przed datą jego wniesienia, celem zapewnienia skuteczności wadium. Treść poręczeń i gwarancji winna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że wadium to jest mu należne. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto bankowe zamawiającego w Banku Przemysłowo-Handlowym S.A. Oddział w Krakowie, ul. Dunajewskiego 8, numer konta bankowego: 60 1060 0076 0000 4113 3000 0231. Warunek wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się za spełniony jedynie w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (art. 454 Kodeksu cywilnego). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko wykonawcy, którzy: - spełniają warunki podmiotowe oraz złożyli ważną i odpowiednią ofertę; - spełniają wymagania okreslone w art. 22 ust. 1 i atr. 24 ust. 1 i2 ustawy, - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego zapisem w dokumencie rejestrowym działalności gospodarczej; - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech latach dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, łączna wartość netto dostaw winna przekraczać 1.700.000,00 zł, przy czym co najmniej jedna z tych dostaw winna być o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł netto; - potwierdzenia, że działania wykonawcy / producenta w zakresie prowadzenia przez niego działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia są zgodne z normami jakościowymi; - posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej, w wysokości nie mniejszej niż cena złożonej oferty, z oświadczeniem wykonawcy o znanych mu zgłoszonych roszczeniach lub zrealizowanych z tego tytułu na dzień złożenia oferty przez wykonawcę oraz z podaniem limitu nie wykorzystanego, jeżeli umowa ubezpieczenia taki limit przewiduje; - potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego; - udzielenia co najmniej wymaganego przez zamawiającego okresu gwarancji jakości na przedmiot dostawy oraz świadczenia usług pogwarancyjnych, w przypadku wyboru oferty; - posiadania lokalizacji i realizacji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla przedmiotu zamówienia na terenie Polski. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców i ofert zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, złożone na formularzu Oświadczenie stanowiącym załącznik Nr 2 - wymagane; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z adnotacją \Oświadczam, że niniejszy dokument jest aktualny na dzień składania ofert\. - wymagane; W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego; b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) w przypadku spółki cywilnej należy do oferty dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika/przedsiębiorcy spółki. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagane; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane; 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane dla podmiotów zbiorowych; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, sporządzony na formularzu Doświadczenie stanowiącym załącznik Nr 3 - wymagane; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, z oświadczeniem wykonawcy o znanych mu zgłoszonych roszczeniach lub zrealizowanych z tego tytułu na dzień złożenia oferty przez wykonawcę oraz z podaniem limitu nie wykorzystanego, jeżeli umowa ubezpieczenia taki limit przewiduje - wymagane. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1., 3.2. i 3.4., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagane; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.3., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane; 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 i 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokumenty odpowiadające dokumentom według pkt 5 a), 5 c) i 6 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś odpowiadające dokumentom według pkt 5 b) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagane; 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 8.1. Opis, dane techniczne, karty katalogowe, itp. - wymagane, 8.2. Wymagane dla tego typu obrabiarek certyfikaty, zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane z obowiązującymi dyrektywami nowego podejścia UE, które przewidują znakowanie wyrobów CE - wymagane; 8.3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy / producenta z normami jakościowymi - np. certyfikat ISO 9001:2000 wykonawcy / producenta - wymagane; 9. Wykonawca / Producent może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 8.2. i 8.3, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - wymagane; 10. Wykonawca / Producent może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 8.3, złożyć inny dokument potwierdzający stosowanie przez niego lub członka konsorcjum równoważnych środków zapewnienia jakości - wymagane; 11. Upoważnienie wystawione przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy do dystrybucji jego wyrobów (autoryzowany dealer, autoryzowany reseller, bussines partner, partner handlowy) - wymagane; 12. Oświadczenie o udzieleniu co najmniej wymaganego przez zamawiającego okresu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, w przypadku wyboru oferty, oraz poświadczeniem wymaganych warunków gwarancji, na formularzu Oferta - część C. Gwarancja jakości stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji - wymagane; 13. Dokument potwierdzający wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale - wymagane; 14. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane; 15. Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - wymagane dla wykonawców występujących wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 80 2. ocena wybranych parametrów technicznych 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ios.krakow.pl, www.iztw.krakow.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata w kasie zamawiającego w jego siedzibie lub przelewem na konto bankowe zamawiającego w Banku Przemysłowo-Handlowym S.A. Oddział w Krakowie, ul. Dunajewskiego 8, numer konta bankowego: 60 1060 0076 0000 4113 3000 0231. W przypadku wysłania specyfikacji, do ceny specyfikacji doliczone zostaną koszty przesyłki - pocztowej lub kurierskiej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 12:00, Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania w Krakowie, ul. Wrocławska 37a, budynek E - Sala Wykładowa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Nr projektu WKP1/1/4/2/1/2004/72/72/154 Program SPO-WKP 1.4.2 - Doposażenie laboratoriów Instytutu Obróbki Skrawaniem świadczących specjalistyczne usługi dla przedsiębiorstw. 2) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. W trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia, zwany dalej protokołem. 3. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 4. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 5. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 6. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 7. Umowa jest jawna i podlega udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 8. Na pisemny wniosek złożony przez zainteresowaną osobę, zamawiający, we wskazanym przez siebie miejscu i terminie, w swojej siedzibie umożliwi sporządzenie kopii lub odpisów protokołu wraz z załącznikami. 9. Na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający przesyła kopię protokołu pismem, faksem lub drogą elektroniczną, zgodnie z wyborem zamawiającego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





