Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Międzyzdroje: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych na dostawę owoców i warzyw
Numer ogłoszenia: 203629 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje , Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3280781, faks 091 3246812.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólne usługi wczasowo-turystyczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych na dostawę owoców i warzyw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Międzyzdrojach zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 jest niezgodna z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczaniu ceny , 3.7 wykonawca, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawianie omyłki, o której mowa w rt.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych , 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : A.1 formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 A.2 formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 2 A.3 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3 A.4 wzór umowy podpisany - załącznik nr 4. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie czytelnej kserokopii Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.wdw.om.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje, ul Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Modernizacja budynku gospodarczego - przebudowa części obiektu na kancelarię Obwodu Ochronnego Wicko, ul. Podgórna 18
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa ulic północno-zachodniego kwartału w miejscowości Międzyzdroje".
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do siedziby Przedszkola Miejskiego nr 1 "Morskie Skarby" w ramach zadania" Modernizacja Placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje- etap I"
- "Budowa budynku biurowego - samodzielnej kancelarii leśnictwa Karsibór wraz z zagospodarowaniem terenu'' - II postępowanie
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 39 im. Bajkolandii w Rudzie Śląskiej przy ulicy Sokolskiej 6.
- "Dostawa w roku szkolnym 2025/2026 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.