Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Warszawa: Dostawa Niskocennych Składników Rzeczowych.
Numer ogłoszenia: 203621 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Centrala, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5053538, fax 022 5053480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Niskocennych Składników Rzeczowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu w Warszawie Pl. Małachowskiego 2. 1. CZĘŚĆ I - bindownic, gilotyn do papieru, laminatora biurowego, tablic, ramienia pod telefon, niszczarek i wizytowników, 2. CZĘŚĆ II - telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, dyktafonów cyfrowych, aparatów i kamer cyfrowych oraz aparatów telefonicznych bezprzewodowych, 3. CZĘŚĆ III - krzeseł, foteli i wieszaków, 4. CZĘŚĆ IV - klimatyzatorów przenośnych, ekspresów do kawy i czajników. w ilościach i asortymencie wskazanych przez Zamawiającego w formularzu oferty
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 29.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy Oryginalny kod CPV: 36.64.00.00 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.40.00 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Dla części I - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Dla części II - 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Dla części III - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) Dla części IV - 900,00 zł. (słownie dziewięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie trzech lat (liczonych do dnia ukazania się ogłoszenia o postępowaniu w Biuletynie UZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zawierający minimum 2 (dwie) dostawy dla każdej części zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla CZĘŚCI I - min. 20 000,00 zł., dla CZĘŚCI II - min. 10 000,00 zł., dla CZĘŚCI III - min. 30 000,00 zł., dla CZĘŚCI IV - min. 8 000,00 zł.) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. wniosą wadium. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg. kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, stanowiacych integralną część złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w oryginale. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat (liczonych do dnia ukazania się ogłoszenia o postępowaniu w Biuletynie UZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zawierający minimum 2 (dwie) dostawy dla każdej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt. 2, pkt .4 i pkt 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.poczta-polska.pl ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury ul. Świetokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, pok. 522.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury ul. Świetokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, pok. 447.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa bindownic, gilotyn do papieru, laminatora biurowego, tablic, ramienia pod telefon, niszczarek i wizytowników..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bindownic, gilotyn do papieru, laminatora biurowego, tablic, ramienia pod telefon, niszczarek i wizytowników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4, 30.19.00.00-7, 36.64.00.00-9, 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8, 22.81.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, dyktafonów cyfrowych, aparatów i kamer cyfrowych oraz aparatów telefonicznych bezprzewodowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, dyktafonów cyfrowych, aparatów i kamer cyfrowych oraz aparatów telefonicznych bezprzewodowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7, 32.33.21.00-0, 33.45.00.00-9, 32.33.32.00-8, 32.55.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa krzeseł, foteli i wieszaków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł, foteli i wieszaków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2, 36.12.10.00-5, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa klimatyzatorów przenośnych, ekspresów do kawy i czajników..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klimatyzatorów przenośnych, ekspresów do kawy i czajników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.41.00-8, 29.71.13.10-2, 29.71.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.