Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Wrocław: 2/WD/2007
Numer ogłoszenia: 203598 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Centralnego Szkolenia Maszynistów, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3731010, fax 071 3731217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/WD/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup fabrycznie nowego walca drogowego rok produkcji 2007- szt. 1, o szacunkowej wartości poniżej 137.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.24 - Walce drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.24.00 - Walce drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2005 -Prawo Zamówień Publicznych Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia . Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiajacy odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) informacje ogólne o Wykonawcy ( zał. nr 1 do SIWZ ) e)oświadczenie oferenta- Wykonawcy ( zał. nr 2 do SIWZ) f)formularz ofertowy ( zał. nr 3 do SIWZ ) g)podpisany projekt umowy ( zał. nr 4 do SIWZ) Dokumenty ( pkt.d-g) powinny być podpisane przez Prezesa, Dyrektora ( właściciela firmy. ) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z informacją ,że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności( wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz.U 87/2006 poz. 605 - § 2). 3.Wykonawcy, którzy ubiegaja się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaja pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art.23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ocsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-540 Wrocław , ul. Orzechowa nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: 50-540 Wrocław , ul. Orzechowa nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.