eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Radom: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 203587 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Radomiu, ul. J. Malczewskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680700 do 05, fax 048 3680752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ilość Parametr Minimalne wymagania techniczne Komputer PC 14 szt. 1. Procesor: a) procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości min 2,33 GHz; b) pamięć cache drugiego poziomu min. 4MB c) częstotliwość szyny 1333MHz np. E6550lub procesor o równoważnej lub wyższej wydajności według wyników testu np. Sysmark 2004SE 2. Pamięć RAM: 1GB RAM, DDR-2 800 (NON -ECC) (możliwość rozbudowy do 8 GB), min 4 sloty na kości pamięci 3. złącza na płycie głównej: 2x PCI, 1x PCI Express 1x, 1x PCI Express 16x, 4xSATA 4. Złącza: min. 12 portów USB 2.0 (w tym min 2 na przedzie i 6 z tylu obudowy), min. 1x RS-232, VGA, Audio (na przednim i tylnym panelu), 2xPS/2, 5. FDD 1,44 MB 6. HDD 1szt 160GB (min. SATA II; min. 7200 rpm, NCQ/3Gbit) 7. Napęd optyczny DVD+-RW Dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania płyt DVD 8. Karta dźwiękowa Zintegrowana, w standardzie High Definition 9. Karta graficzna Zintegrowana, min. 256 MB pamięci współdzielonej z pamięcią systemową. Nie dopuszcza się kart nie zintegrowanych. 10. Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps z opcją Wake on LAN (WOL), PXE 11. Klawiatura Standard USB 12. Mysz optyczna Standard USB 13. System operacyjny Windows Vista Business + płyta do instalacji XP Professional PL wraz z kompletem sterowników. dostarczone przez producenta 14. Oprogramowanie Microsoft Word 2002 lub nowszy 15. Funkcje bezpieczeństwa Funkcje bezpieczeństwa w obudowie: Slot Kensington Funkcje bezpieczeństwa w BIOS: hasło użytkownika i administratora, blokada portów USB (w tym tylko zewnętrznych przed urządzeniami typu PenDrive) i pozostałych zewnętrznych interfejsów, blokada bootowania z FDD/ODD 16. Obudowa Microtower, zasilacz min 300W z gniazdem zasilania monitora i funkcją active PFC; funkcje beznarzędziowej wymiany dysków, napędów optycznych i kart rozszerzeń (PCI); całkowita liczba wnęk: 6, w tym 2x 5.25/ zewnętrzna, 2x 3.5/ zewnętrzna, 2x 3.5/ wewnętrzna 17. Zarządzanie Oprogramowanie producenta komputera do zarządzania w sieci, pozwalające na: - monitoring systemu: dysku twardego (SMART), pamięci, wentylatorów, stanu czujnika otwarcia obudowy, temperatury procesora i temperatury wewnątrz komputera, podłączonego monitora; - zdalne zarządzanie BIOS: wprowadzanie i zmiana haseł BIOS, archiwizacja i aktualizacja BIOSu dla pojedynczego komputera i grupy komputerów; modyfikacja sekwencji bootowania; - generowanie raportów dot. pojedynczych komputerów lub grup komputerów, w zakresie zainstalowanych komponentów, systemu operacyjnego oraz aplikacji; Powyższe oprogramowanie musi umożliwiać przypisanie do komputera numeru inwentarzowego (dla pojedynczego komputera lub grupy komputerów) 18. Certyfikaty 1. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Marketplace na daną platformę systemową: Win XP Pro, Vista Business 2. Deklaracja zgodności CE. 3. Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001. 4. Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 18dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. 19. Monitor Przekątna ekranu min. 17 cali Wielkość plamki 0,264 mm Typ panela LCD TFT TN Min. rozdzielczość obrazu 1280 x 1024 pikseli Czas reakcji matrycy max. 5 ms Jasność min 300 cd/m2 Kontrast min 800:1 Kąt widzenia poziomy min 160 stopni Kąt widzenia pionowy min 160 stopni Liczba wyświetlanych kolorów 16,2 mln Certyfikaty TCO-99 ISO 9241-3,7,8 ISO 13406-2 UL CSA TUV/GS SEMKO GOST CE FCC-B C-TICK VCCI-2 EPA Energy Star Regulacja cyfrowa (OSD) Tak 20. Gwarancja Gwarancja producenta 36 miesięcy Drukarka laserowa 4 szt. Technologia druku laserowa Szybkość Min. 28 stron A4 na minutę Miesięczny cykl pracy Min. 35.000 str. Wydajność tonera standartowego Min. 8.000 str. Czas pierwszej kopii do 8,5 sekundy Pojemność papieru Min. 250 arkuszy (kaseta), 50 arkuszy (podajnik ręczny) Czas nagrzewania max 35 sekund Format druku A4, A5, A6, B5 Gramatura papieru Zakres min. 60-163g/m2 Źródło zasilania 220/240V, 50Hz Procesor Min. 400 MHz Rozdzielczość Min. 1200x1200 dpi Pamięć Min.16MB Języki druku PCL6 Interfejsy IEEE 1284, USB 2.0 Gwarancja Gwarancja producenta min. 24 miesiące Drukarka przenośna 4 szt. Technologia druku Atramentowa kolorowa Obszar zastosowań Przenośna Rozmiar nośnika A4 Rozdzielczość w trybie mono (pion./poz.) 1200/1200 dpi Rozdzielczość w trybie kolor (pion./poz.) 4800/1200 dpi Szybkość druku (mono) 16 str./min. Szybkość druku (kolor) 6 str./min. Wydajność 500 str./mies. Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows 98/NT4.0/ME/2000/XP Złącza zewnętrzne USB Ilość pojemników z tuszem 2 szt. (mono i kolor) Pojemność podajnika papieru 50 kartek Obsługiwane nośniki Papier zwykły, foto, koperty, folia, etykiety, karty Wymiary max. (szer./głęb./wys.) 345/175/85 mm Maksymalna masa brutto (z zasilaczem) 3,5 kg Gwarancja Gwarancja producenta 12 miesięcy Notebook 6 szt. 1. Procesor a) procesor dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem o częstotliwości min 2 GHz; b) pamięć cache drugiego poziomu min. 4MB c) częstotliwość szyny 800MHz np. T7300 lub procesor o równoważnej lub wyższej wydajności według wyników testu np. Mobilmark 2005 2. Pamięć RAM 2GB DDR2-667 (2x1GB) z możliwością rozszerzenia do 4GB 3. Złącza: 4 x USB 2.0 TV-out (s-video) 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) RJ-11 RJ-45 wyjście słuchawkowe wejście na mikrofon Wejście zasilania (DC-in) czytnik kart pamięci flash (SD, MMC, Memory Stick), kontroler audio, klawiatura 85 klawiszy, wbudowane głośniki stereo, złącze Kensington Lock, 4. HDD 160GB 5400rpm SATA 5. Napęd optyczny Wewnętrzny DVD-RW DL 6. Karta graficzna Niezintegrowana z min 128MB VRAM, 256-bit, obsługująca DirectX 9, 10, Pixelshader 2.0; z funkcją DualView z mozliwościa wyświatlania w rozdzielczosci 1920 x 1440 / true color / 60 Hz dla monitora zewnętrznego 7. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa spełniająca minimalnie cechy Realtek ALC861 lub równoważna 8. Karta sieciowa 10/100/1000 wbudowana ze wsparciem dla PXE, 56K V.92, Wireless a/g/n wbudowana 9. Bluetooth versja V2.0, Wbudowany, nie dopuszcza się przejściówek po USB 10. Wyświetlacz 15,4 cala TFT WXGA / 1280 x 800 pixel, nie dopuszcza się matryc błyszczących 11. Urządzenie wskazujące Touchpad + 2 przyciski 12. Porty I/O Express Card slot (34/54mm) 3in1 Card Reader (SD, MMC and memory stick) USB 2.0 S-Video out (TV-out) VGA LAN RJ-45 Audio-in (line-in / microphone) Audio-out (line-out / headphone) Kensington Lock 13. Przybliżony czas pracy na bateriach do: Min. 2,5 godz. 14. Waga do 2,8 kg z napędem optycznym i baterią 15. System operacyjny Windows Vista Business preinstalowany przez producenta komputera, wraz z płytą - nośnikiem do XP Pro - dostarczona przez producenta komputera 16. Oprogramowanie Microsoft Word 2002 lub nowszy 17. Zabezpieczenia złącze kensington Lock, zabezpieczenie hasłem z poziomu BIOS, program antywirusowy z min 3 miesięczną subskrypcja 18. Wymagania dodatkowe Wbudowana karta dźwiękowa, Wbudowany mikrofon oraz głośniki stereo, wbudowana kamera 1,3Mpx, Torba na notebooka, Mysz optyczna USB 19. Gwarancja Gwarancja producenta min. 24 miesiące Migracja istniejącego środowiska serwera Small Businness Server 2000 PL do Windows Server 2003 R2 PL 1 szt. 1. Założenia wstępne migracji serwera: Wszystkie (wskazane) dane z serwera SBS muszą zostać przeniesione do nowej instalacji, środowisko pracy i ustawienia na stacjach roboczych muszą zostać zachowane (ustawienia systemu operacyjnego, poczta, ulubione, hasła do poczty, hasła do stron internetowych, dokumenty). 2. W skład migracji danych muszą wchodzić następujące czynności: a. Archiwizacja danych, b. Przygotowanie stacji roboczych do migracji domeny, c. Instalacja Windows 2003 R2 PL na serwerze, d. Konfiguracja Active Directory, e. Instalacja pozostałych usług świadczonych przez serwer (DHCP, WINS, DNS, serwer klucza LEX, serwer wydruków), f. Instalacja aplikacji użytkowych (Fiks, Kali, Płatnik, Lex, Orcom+, Biegli, VGK, Telbaza, McAfee ProtectionPilot, oraz ewentualne inne wskazane przez zamawiającego), g. Założenie kont użytkowników i ustawienie praw dostępów analogicznie jak na serwerze SBS, h. Migracja danych użytkowników do nowej domeny. i. Konfiguracja i uruchomienie archiwizacji (instalacja streamera i oprogramowania do archiwizacji) 3. Licencje: W cenę usługi wliczone muszą być wliczone licencje grupowe na Windows Server 2003 R2 PL wraz z 30 licencjami dostępowymi (klienckimi). 4. Czas wykonania: Wykonywane prace nie powinny zakłócać pracy użytkowników, dlatego też prace rozpocząć mogą się w piątek po godzinie 16:00, zakończenie prac i ostateczne testy muszą zostać wykonane do niedzieli do godziny 16:00. Licencje grupowe Microsoft Word 45 szt. Wersja: Microsoft Word 2003 lub nowsza Licencje grupowe Microsoft Office 5 szt. Wersja: Microsoft Office 2003 lub nowsza, Wymagane aplikacje wchodzące w skład pakietu: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint Licencje klienckie SQL Server 2005 CAL 17 szt. Wersja: SQL Server 2005 Standard

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale VI pkt 1 i 4 siwz wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Wymagane dokumenty i certyfikaty: wykaz co najmniej 3 wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, wykaz osób (co najmniej dwóch) posiadających tytuł MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie instalacji oprogramowania Microsoft w miejscu instalacji -potwierdzonych certyfikatami w języku polskim, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, certyfikat potwierdzający ważną autoryzacje producenta komputerów stacjonarnych oraz komputerów przenośnych, informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych umożliwiających wykonanie zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 80% wartości oferty brutto, dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy wraz formularzem cenowym zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 5. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Radomiu ul. Malczewskiego 7 26-600 Radom pok. nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Radomiu ul. Malczewskiego 7, 26-600 Radom pok. nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.