eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaADM/09/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Warszawa: ADM/09/2007
Numer ogłoszenia: 203510 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Władza Wdrażająca Programy Europejskie, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4618739, fax 022 4618722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wwpe.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa podległa MSWiA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADM/09/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu programu komputerowego: System zbierania danych statystycznych o osobach będących grupą docelową Europejskiego Funduszu Uchodźczego. 2. Wykonanie i wdrożenie systemu. 3. Przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, Warszawa. 4. Przeprowadzenie serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamiawiający nie wymaga wniesienia vadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym nabytym poprzez realizację następujących usług: 3 zamówienia o wartości łącznej minimum 100 000 PLN, w tym 1 o wartości minimum 40 000 PLN polegające na świadczeniu usługi obejmującej zaprojektowanie i wykonanie systemu bazodanowego (bez sprzętu i licencji oprogramowania nie wytworzonego przez Wykonawcę), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna; c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi opisane jak poniżej: Zespół wykonawczy: od każdego z członków Zespołu wykonawczego systemu (min. 2 osoby) wymaga się posiadania następującego doświadczenia: - wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne; - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego oraz minimum 8 lat w przypadku wykształcenia średniego; - doświadczenie w realizacji projektów informatycznych z zakresu baz danych (programowanie, analiza) minimum 2 lata (w przypadku wykształcenia wyższego) lub 8 lat (w przypadku wykształcenia średniego); - poświadczona certyfikatami wydanymi przez producenta oferowanego oprogramowania wiedza z zakresu programowania/analizy baz danych; Przy czym jeden z członków zespołu będzie pełnił rolę: Kierownika Zespołu (Koordynatora), który będzie bezpośrednio odpowiedzialny za koordynację działań w ramach realizacji umowy i współpracę z Zamawiającym w ramach pełnego wymiaru czasu przez okres trwania umowy. Osoba ta powinna spełniać dodatkowo poniższe wymagania: - doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych - minimum 1 projektu - w charakterze kierownika zespołu projektu informatycznego lub innym równoważnym stanowisku; Kierownikiem Zespołu (Koordynatorem) może być alternatywnie dodatkowa osoba (powyżej minimum określonego dla Zespołu wykonawczego), która spełnia poniższe wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne; - doświadczenie zawodowe minimum 2 lat w przypadku wykształcenia wyższego oraz minimum 5 lat w przypadku wykształcenia średniego; - doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych - minimum 1 projektu - w charakterze kierownika zespołu projektu informatycznego lub innym równoważnym stanowisku; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, lub, którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp). Zamawiający dopuszcza powierzenie części realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 i 24 (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt.1 i 4, każdy z Wykonawców składa i podpisuje oddzielnie a Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 Wykonawcy składają i podpisują wspólnie lub pełnomocnik/osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne. 7. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Wypełniony i podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, podpisane przez właściwie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 4, składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty wymienione w ppkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 , składa: zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów , zastępuje się je: dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym odpowiednio w podanych wyżej terminach tj. nie wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wwpe.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Władza Wdrażająca Programy Europejskie Ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa pokój 4117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Władza Wdrażająca Programy Europejskie Ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa pokój 4117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt zostanie całkowicie sfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Środkami dysponuje Władza Wdrażająca Programy Europejskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.