Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Zielona Góra: Utrzymanie drzew i krzewów na terenach administrowanych przez ZGKiM
Numer ogłoszenia: 20349 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie drzew i krzewów na terenach administrowanych przez ZGKiM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania drzew i krzewów na terenie administrowanym przez ZGKiM według poniższego zakresu: A. Zakres prac obejmuje następujące zadania. 1.Wycinka drzew i usuwanie wywrotów oraz wiatrołomów. Wycinka drzew z wywozem gałęzi i drewna na składowisko. Operacja wycinki powinna zawierać następujące etapy: najpierw odcięcie gałęzi, konarów, następnie cięcie od góry pnia na odpowiednie odcinki. Przeprowadzenie wycinki powinno uwzględnić warunki wolnej przestrzeni i bezpieczeństwo sąsiadujących nieruchomości oraz wykonywanie samych robót. Przy wycince należy zastosować urządzenia i narzędzia takie jak : pilarki, podnośniki hydrauliczne, odciągi, itp. Prace obejmują także pocięcie surowca na odcinki nie większe niż 1m, ułożenie w stosy, wywóz gałęzi na składowisko , wywóz drewna na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. Operacja ścinki powinna odbywać się z zachowaniem zasad BHP. Frezowanie pnia drzewa na głębokość od 10 do 30 cm. Cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu ,załadunek i transport oraz koszt przyjęcia gałęzi na składowisko. Nakład pracy na 1 sztukę drzewa - ujęte w kosztorysie ofertowym .Koszt likwidacji drzewa powalonego wynosi 75 % kosztu ścinki drzewa stojącego. 2.Zabiegi przy drzewach o wysokości do wys. 2,5 m z wywozem gałęzi na składowisko. Kształtowanie korony drzewa , którego wiek nie przekracza 10 lat oraz utrzymywanie formowanego kształtu korony. Zabiegi obejmują usuwanie połamanych i suchych gałęzi. Cięcia w koronie należy wykonać maksymalnie do 30% objętości korony. Większe rany należy zabezpieczyć preparatem grzybobójczym. Prace mogą być wykonywane przy użyciu piły na wysięgniku lub pilarki. Gałęzie należy wywieść na składowisko a teren pozostawić oczyszczony. Usunięcie odrostów z pni drzewa oraz szyi korzeniowej. Cena obejmuje: robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi. Nakład pracy na 1 sztukę - ujęte w kosztorysie ofertowym. 3-5. Zabiegi przy drzewach o wysokości powyżej 2,5 m z wywozem gałęzi na składowisko. a)wykonywane zabiegi obejmują czynności następujące czynności: usuwanie suchych, nadłamanych, zwisających gałęzi oraz wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi i urządzeniami technicznymi a także odrostów korzeniowych. Miejsca po ściętych gałęziach muszą być zabezpieczone preparatem grzybobójczym. Drzewo po zabiegu nie może utracić funkcji życiowych w ciągu trzech lat po wykonaniu zabiegu. Prace te można wykonywać z drabiny lub podnośnika. b)cięcia przy liniach energetycznych, Usuwanie gałęzi wrastających lub dorastających do napowietrznych linii energetycznych i telekomunikacyjnych, z dostosowaniem się do wymogów energetycznych. Cena obejmuje robociznę , pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi na składowisko. Nakład pracy na 1 sztukę drzewa - ujęte w kosztorysie ofertowym. 6.Wykonanie nasadzeń administracyjnych drzew. Nasadzenia zgodnie z zaleceniami decyzji administracyjnej zawartej w zezwoleniu na wycinkę drzew. Powinny one spełniać następujące warunki: a)drzewa, Materiał roślinny powinien być uformowany z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla danego gatunku i odmiany oraz charakteryzować się następującymi cechami: - wyraźnie uformowany pąk szczytowy przewodnika, - przyrost ostatniego roku powinien posiadać prosty przewodnik, - bryła korzeniowa nie powinna być uszkodzona i prawidłowo ukształtowana, - pędy korony nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, - pędy boczne korony powinny być równomiernie rozmieszczone, - każda sadzonka po posadzeniu powinna być zamocowana do palików podtrzymujących. b)wady wykluczające materiał sadzeniowy. - silne uszkodzenia mechaniczne , - odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, - martwice i pęknięcia korony, - uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika, - dwupędowe korony drzew formy piennej, - przesuszenie bryły korzeniowej lub jej uszkodzenie, - złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką, c)wymagania dotyczące sadzenia drzew, - dołki pod drzewa powinny mieć odpowiednią wielkość, zaprawione ziemią oraz posiadać system drenarski, -ziemia umieszczona w dołku musi spełniać następujące warunki: nie może być zagruzowana, nie może posiadać resztek roślinnych oraz wszelkich zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych (zasolenie), biologicznych (zagrzybienie), - powinna być zachowana odpowiednia głębokość sadzenia (poniżej poziomu jaki występował w szkółce), - należy usunąć uszkodzone korzenie, - drzewa należy przymocować do palików, - wysokość palików wbitych w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa, d)pielęgnacja po posadzeniu, Pielęgnacja nasadzeń objęta jest okresem gwarancyjnym wynoszącym 3 lata od dnia wykonania robót i polega na: - podlewaniu, - odchwaszczaniu, - nawożeniu, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawianiu misek, - wykonaniu kopczyków drzew jesienią, - usunięciu kopczyków wiosną i ponownym formowaniu misek, - wymianie uszkodzonych i uschniętych drzew, - wykonaniu cięć pielęgnacyjnych i formujących w miarę potrzeb, - wymianie uszkodzonych wiązadeł i palików. Cena obejmuje: robociznę ,materiały, pracę sprzętu oraz koszty pielęgnacji. Nakład pracy na 1 sztukę drzewa - ujęte w kosztorysie ofertowym. 7.Pielęgnacja krzewów. Krzewy należy przycinać maksymalnie do 30 % objętości krzewu, usuwamy gałęzie suche, porażone i połamane. Dotyczy także wchodzących w kolizję z budynkami, instalacjami itp. Jeżeli jest potrzeba to usuwamy częściowo stare zdrewniałe gałęzie, zabieg ten spowoduje odmłodzenie starych krzewów. Krzewy po przycięciu muszą zachować nadal funkcje estetyczną. Prace obejmują: przycięcie , wycięcie suchych i połamanych gałęzi, złożenie usuniętych elementów w stosy oraz transport na składowisko. Cena obejmuje: robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na składowisko, ujęte w kosztorysie ofertowym. 8.Karczowanie. Zabieg karczowania obejmuje: odkopanie korzeni, podział pniaka na części w zależności od wielkości, usunięcie karcza ręcznie lub mechanicznie, wywiezienie części karp na składowisko oraz wyrównanie terenu po usunięciu pniaka. Cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport na składowisko. 9.Inne prace według potrzeb Zabiegi ochrony roślin-opryski, zakup materiału sadzeniowego, usuwanie krzewów zagrażających, leczenie drzew, wykonanie podpór i odciągów itp, podlewanie nasadzeń lub inne prace - stanowiące do 20 % wartości zamówienia. 10.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Po każdorazowym wykonaniu prac Wykonawca musi doprowadzić teren do pierwotnego stanu. Należy wyrównać teren i uprzątnąć teren po ścince, cięciach drzew i innych działaniach. W przypadku uszkodzenia nawierzchni trawników należy uzupełnić ziemię, następnie rozplantować i wysiać trawę. W przypadku zniszczeń infrastruktury powstałych podczas w/w prac należy naprawić wszelkiego typu zniszczenia. 11.Sprzedaż ściętego drewna Drewno pozyskane ze ścinki jest do dyspozycji Zamawiającego. B. Obowiązki wykonawcy. 1.Ścisłe przestrzeganie zadań i terminów wykonania robót przekazanych za pomocą protokółu przekazania robót, potwierdzonego przez Wykonawcę, a także interwencyjnych prac przekazanych telefonicznie. 2.Drewno pochodzące ze ścinki a nie sprzedawane na miejscu należy przekazać do miejsca składowania wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.Odpady pochodzące z cięć drzew, pielęgnacji krzewów, karpina , odrosty, itp. ,winny być wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Wrocławskiej 73 w Zielonej Górze. 4.Prace związane z zabiegami w koronie drzew będą wykonywane lub nadzorowane przez pracownika Wykonawcy posiadającego odpowiednią wiedzę , uprawnienia oraz odpowiednie badania do wykonania robót specjalistycznych. 5.Wykonawca powinien posiadać sprzęt i wyposażenie umożliwiające bezpieczne wykonywanie zleconych prac (m.in. samochodowy podnośnik hydrauliczny ,pilarki, ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy itp.) 6.Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia ( np. rodzaj materiału sadzeniowego, miejsce nasadzeń itp.) z Zamawiającym. 7.Wykonawca będzie zgłaszać potrzebę wykonania prac, które usuną zauważone zagrożenie bezpieczeństwa (usunięcie suchych gałęzi ,wycinka drzew itp.), a nie ujęte zostały w protokole przekazania frontu robót. 8.Wykonawca obowiązany jest do wykonania robót zgodnie z technologią prac ogrodniczych, zachowaniem przepisów i wymogów BHP oraz z zasadami organizacji pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67, ust.1, pkt. 6) ustawy. Zamówienia uzupełniające będą udzielane w przypadku konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług, bądź w przypadku wystąpienia dodatkowych terenów przeznaczonych do świadczenia usługi w zakresie i w ramach zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 usług których przedmiotem było wykonywanie prac związanych z pielęgnacją i wycinką drzew o wartości łącznej co najmniej 40 tyś. złotych, w ramach każdego kontraktu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje skrócenie terminu realizacji umowy w przypadku wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia stanowiących do 10 % wartości zamówienia. W takiej sytuacji kwota brutto umowy zostanie skorygowana proporcjonalnie do wielkości zmian i Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe roszczenie. Okolicznościami powodującymi zmniejszenie zakresu prac lub rezygnację z części zamówienia są: 1)klęski żywiołowe, 2)akty wandalizmu i dewastacji w dużych rozmiarach. 3)nieprzewidziana konieczność realizacji zadań mających, ze względu na społeczno - ekonomiczny cel, pierwszeństwo przed zadaniami będącymi przedmiotem niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub przesłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze 65 - 120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 110 Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup pierwszego wyposażenia (wyposażenie fotograficzne) do budynku schroniska - Centrum Edukacji Humanitarnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury rowerowej w ul. Sulechowskiej, Franciszka Rzeźniczaka, Zdrojowej
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną na terenie JRG PSP Nr 2 PSP w Zielonej Górze ul. Sulechowska 42 - malowanie garażu i magazynów.
- Zakup lekkiego pojazdu przeznaczonego do przewozu osób typu bus wraz z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze.
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną na terenie Jednostki Ratowniczo-GaśniczejPSP Nr 1 PSP w Zielonej Górze ul. Kożuchowska 4.
- NZ.261.68.2025 Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Parku Budzyń w Mosinie - Zrównoważona gospodarka wodna na terenie Miasta i Gminy Mosina
- Przebudowa ul. Majkowskiej w Kaliszu na odc. od Węzła Przesiadkowego do Al. Wojska Polskiego polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów
- Rozbudowa ulicy Szlak Bursztynowy w zakresie budowy kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Prosną w rejonie mostu Św. Wojciecha w Kaliszu
- Utrzymanie terenów zieleni (na lata 2026 do 2027)
- Wyłonienie Wykonawcy usług związanych z wykonaniem nawierzchni trawiastej boiska zlokalizowanego na Bielanach wraz z pielęgnacją w latach 2025-2026, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





