To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Głowaczów: SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO
Numer ogłoszenia: 20349 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 6496 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, fax 048 6231217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego, które będą wykonywane w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2008 roku w ilości ok. 123. 500 l rzeczywistych. Dostarczony olej opałowy powinien posiadać następujące parametry jakościowe: - wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ na kg - gęstość 20°C - nie więcej niż 0,835 g na ml, - temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56°C, - pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01% - zawartość siarki do 0,2%, - temperatura płynięcia - nie większa - 20°C, - pozostałości po koksowaniu w 10%, pozostałości destylacyjne - 0,3% - lepkość kinematyczna w temp. 20° - nie większa niż 6,00 mm2 na s - zawartość wody - nie więcej niż 200 mg na kg. Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący: 1. do temperatury 250 °C destyluje - nie więcej niż - 65% 2. do temperatury 350°C destyluje - nie więcej niż - 85% 3. barwa - wzrokowo czerwona 4. zawartość ciał obcych - nie więcej niż 24 mg na kg. Do każdej partii dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat - świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego. Olej opałowy należy dostarczyć do 6 kotłowni mieszczących się w budynkach: - 4 szkół tj: w Miejskiej Dąbrowie, Brzózie, Głowaczowie i Bobrownikach, - Urzędu Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35 - strażnicy OSP Głowaczów, ul. Plebańska. Kotłownie opalane olejem opałowy posiadają zbiorniki o następującej pojemności: - PSP Głowaczów - 6 zbiorników po 2500 litrów - ZSO Brzóza - 5 zbiorników po 2000 litrów - PSP Miejska Dąbrowa - 3 zbiorniki po 1000 litrów - PSP Bobrowniki - 3 zbiorniki po 1000 litrów - Urząd Gminy Głowaczów - 3 zbiorniki po 1000 litrów - OSP Głowaczów - 3 zbiorniki po 1000 litrów Szacunkowe zapotrzebowanie na olej opałowy w 2008 r dla poszczególnych kotłowniach wynosić będzie - w litrach rzeczywistych: - PSP Głowaczów 50.000 litrów - ZSO Brzóza 35.000 litrów - PSP Miejska Dąbrowa 7.000 litrów - PSP Bobrowniki 8.000 litrów - Urząd Gminy Głowaczów 13.500 litrów - OSP Głowaczów 10.000 litrów. Zamawiający zastrzega, iż w/w ilości dostawy mogą ulec zmianie, gdyż ilości zużywanego paliwa w dużej mierze uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamówioną partię oleju opałowego, Wykonawca winien dostarczyć transportem własnym, w ciągu 2 dni od zgłoszenia telefonicznego upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Głowaczów. Dostawy winny się odbywać w terminie uzgodnionym przez strony w godz. 8:00 do 13:00. Dostawy mierzone będą w litrach rzeczywistych na podstawie miernika cysterny. Wykonawca przy każdej dostawie winien okazać legalizację licznika cysterny. Odbioru dostarczonej partii oleju opałowego dokonywał będzie upoważniony pracownik Zamawiającego na podstawie kwitu W-Z. Jeżeli tankowanie odbywać się będzie do kilku kotłowni, wówczas kwit W-Z należy wystawić dla każdego obiektu. Do każdej dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 60.12.33.00 - Transport paliw Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 284507 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONKRET Sp. z o.o., ul. Mariańskiego 36, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 227875.00
- Oferta z najniższą ceną: 227875.00 / oferta z najwyższą ceną: 292695.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GŁOWACZÓW
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klementynów
- Zakup zamiatarki do czyszczenia powierzchni na mokro
więcej: przetargi GŁOWACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.