Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót drogowych polegających na: bieżącym utrzymaniu i remontach cząstkowych: nawierzchni rozbieralnych jezdni i chodników wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki, kostki rzędowej oraz kamienia polnego itp. materiałów, oznakowania pionowego i poziomego ulic Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, do kontaktów: Mioduszewska Ewa, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6753066 wew. 237, fax 022 675 18 83, e-mail: ekowalska@targowek.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.targowek.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót drogowych polegających na: bieżącym utrzymaniu i remontach cząstkowymch: nawierzchni rozbieralnych jezdni i chodników wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki, kostki rzędowej oraz kamienia polnego itp. materiałów, oznakowania pionowego i poziomego ulic. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłami własnymi robót drogowych polegających na: \bieżącym utrzymaniu i remontach cząstkowych: 1) nawierzchni rozbieralnych jezdni i chodników wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki, kostki rzędowej oraz kamienia polnego itp. materiałów, 2) oznakowania pionowego i poziomego ulic. na poszczególnych drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek oraz przejęcie terenu bazy magazynowej i prowadzenie znajdującego się na nim (działka nr 44 u zbiegu ulic Kowalskiego i Tokarza) magazynu materiałów z odzysku, powierzonych przez Zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty związane z bieżącym utrzymaniem i remontami cząstkowymi polegają na wymianie zniszczonych nawierzchni chodników, jezdni i zatok postojowych, łącznie z krawężnikami i obrzeżami, lub na naprawie uszkodzonych fragmentów nawierzchni, z zachowaniem istniejącego rozwiązania geometrycznego i wysokościowego, z regulacją wysokościową studzienek do urządzeń podziemnych. Naprawa uszkodzonych fragmentów nawierzchni polega na rozebraniu danego fragmentu nawierzchni, w razie potrzeby wraz z krawężnikiem i ławą lub obrzeżem, wyrównaniu lub wymianie podbudowy i ponownym ułożeniu nawierzchni z zastosowaniem materiału. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia tj: zamówień, których przedmiotem była przebudowa, remont lub utrzymanie ulic i chodników o nawierzchni rozbieralnej (brukowa kostka betonowa, kostka kamienna, płyty chodnikowe, trylinka itp. materiały) łącznie z krawężnikami i obrzeżami betonowymi o łącznej powierzchni co najmniej 30.000 m2, potwierdzonych dokumentami o wykonaniu robót z należytą starannością. 1.3. Dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: drogowej. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) dysponują odpowiednią ilością środków finansowych lub zdolnością kredytową - posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł. (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 2 do oferty,- oświadczenie Nr 1 o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiący załącznik nr 3 do oferty, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 4 do oferty, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 do oferty,- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 do oferty,- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnych z warunkiem określonym w dziale V ust. 1, pkt1.2 SIWZ , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący- załącznik nr 7 do oferty - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w dziale V pkt 1.3. SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący załącznik nr 8 do oferty, - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kasa na parterze budynku Urzędu - gotówka w przypadku przesłania za zaliczeniem pocztowym - przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:00, sala nr 127.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





