eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaBudowa ul. Jagodowej w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Piła: Budowa ul. Jagodowej w Pile
Numer ogłoszenia: 203407 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Jagodowej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Jagodowej na dł. ok. 113 m ,jezdnia z kostki betonowej, zjazdy, odwodnienie, usunięcie kolizji. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych 2) okrawężnikowania oraz obrzeży 3)robót ziemnych 4)nawierzchnię jezdni z kostki betonowej gr 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 673 m2 5)zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 49 m2 6)regulację istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej 7)odwodnienia jezdni poprzez wpusty uliczne 2 szt i przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej 8)robót wykończeniowych wraz z nasianiem trawy 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji technicznej (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca dysponuje lub którymi będzie dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej 6) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. ,2,3,5,6 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części III pkt. 3 SIWZ 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia) 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud. 6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7 Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 8. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl oraz w Wydziale Inwestycji i Nadzoru Urzędu Miasta Piły, pl. St. Staszica 10, 64-920 Piła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 136 pietro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.