Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Bydgoszcz: 55/P/2010
Numer ogłoszenia: 203404 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 55/P/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej , ekspertyz technicznych , świadectwa energetycznego , ekspertyzy mykologicznej , budynków mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu : - ekspertyz technicznych, dla budynków mieszkalnych lub użytkowych - dla zadania 3, 4 - ekspertyz mykologicznych , dla budynków mieszkalnych i użytkowych- dla zadania nr 8 - projektów budowlanych, dla budynków mieszkalnych lub użytkowych - dla zadania nr 2,5,6 - projektów na regulację wewnętrznej instalacji c.o.- dla zadania nr 1 - świadectw energetycznych - dla zadania nr 7 odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 5 do SIWZ , że wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji , o której mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz usług załącznik nr 5, w którym należy podać przedmiot, wartość wykonanych usług, miejsce i datę wykonania oraz wskazać odbiorcę a także załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły bezusterkowego końcowego odbioru usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą , że : - dokumentacja dla zadania nr 3 i 4 zostanie wykonana przez osoby posiadające doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego , zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych. budowlanego Prawo budowlane art. 15 ust 1 pkt 2, - ekspertyza mykologiczna dla zadania nr 8 zostanie wykonana przez osobę posiadająca uprawnienia tytuł rzeczoznawcy budowlanego , która jednocześnie ukończyła z wynikiem pozytywnym specjalistyczny kurs, szkolenie w zakresie mykologii budowlanej, - projekty budowlane dla zadania nr 2,5,6 zostaną wykonane przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń i uprawnienia do sprawdzania projektów archtektoniczno- budowlanych Prawo budowlane art. 20 ust 2 - projekt na regulację wewnętrznej instalacji c.o. dla zadania nr 1 zostanie wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń Prawo budowlane art.14 ust. 3 pkt. 1 - świadectwo energetyczne dla zadania nr 7 zostanie wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia zgodnie z Prawem budowlanym art. 5 ust 8 pkt 1,2,3,4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wg załącznika nr 5A do SIWZ, potwierdzającego, że dokumentacja zostanie wykonana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia , o których mowa wyżej .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bydgoszcz Sekcja Zamówień Publicznych II-piętro ul. Gdańska 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Bydgoszcz Sekcja Zamówień Publicznych II- piętro ul. Gdańska 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 55/P/2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8, 71.33.50.00-5, 71.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Raszków, Suszyna
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Nadzór Inwestorski - Termomodernizacje budynków oświatowych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





