Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Krasnystaw: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2008 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 2 000 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 203370 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, fax 082 5763046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2008 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 2 000 000,00 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zaciągniecie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu Gminy Krasnystaw w 2008 roku oraz na spłatę części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych) Wymagania dotyczące kredytu 1. Termin uruchomienia kredytu: w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.09.2008 r. 2. Okres karencji w spłacie: 12 miesięcy 3. Okres kredytowania: 5 lat, tj. do 30.09.2013 r. 4. Termin spłat rat kredytu: Termin spłaty/Kwota raty: 30.09.2009 / 100.000; 31.12.2009 / 100.000; 31.03.2010 / 112.500; 30.06.2010 / 112.500; 30.09.2010 / 112.500; 31.12.2010 / 112.500; 31.03.2011 / 112.500; 30.06.2011 / 112.500; 30.09.2011 / 125.000; 31.12.2011 / 112.500; 31.03.2012 / 112.500; 30.06.2012 / 112.500; 30.09.2012 / 112.500; 31.12.2012 / 112.500; 31.03.2013 / 112.500; 30.06.2013 / 112.500; 30.09.2013 / 225.000. 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 6. Spłata odsetek: miesięczna, 7. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 25.08.2008 r. oraz stałej marży Wykonawcy, 8. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania, 9. Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 10. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2007 oraz za II kwartał 2008 r. - sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych Rb - 27 S, - sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych Rb - 28 S, - sprawozdanie o stanie należności Rb - N, - sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń Rb - Z, - sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb - NDS. b) uchwałę budżetową na 2008 r., c) uchwałę Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego, d) opinię RIO w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu oraz prawidłowości prognozy kwoty długu przedstawionych przez Gminę Krasnystaw, e) opinię RIO w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Wójta Gminy Krasnystaw rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą - spełnia, - nie spełnia, 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1. Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 3.2. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez notariusza. 3.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.4. Dokumenty wymagane w pkt VI SIWZ. Zaleca się załączenie spisu treści ofert, ułożenie wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 a. muszą zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystaw.bip.e-zeto.com, www.krasnystaw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kransnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zwierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- "Zakup sprzętu i wyposażenia pracowni mechanicznej" - etap II
- "Dostawa mięsa i wędlin"(5.2025)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku dla SPSZOZ "Zdroje" - IV postępowanie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2025 r. planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
- UDZIELENIE GMINIE PRUSICE KREDYTU KRÓTKOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 3 317 622,21 ZŁ
- "Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sokołowskiego oraz podległych jednostek organizacyjnych".
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2025 ROKU
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.