Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Ożarów Mazowiecki: Remont poboczy gruntowych na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
Numer ogłoszenia: 203360 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, fax 022 7221380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poboczy gruntowych na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont poboczy gruntowych na drogach powiatowych Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Prowadzenie prac związanych z wykonaniem i odbiorem naprawianych poboczy gruntowych obejmuje: 1.1. przygotowanie podłoża poboczy ( wykorytowanie) lub uzupełnienie do wymaganej wysokości wg szkicu, z zagęszczeniem. 1.2. dla nawierzchni poboczy ustala się szerokości liczone od krawędzi jezdni: szerokość 0,50 przy głębokości 12 cm lub inna szerokość wg. potrzeb co 10 cm 1.3.w razie konieczności ścięcie zawyżonych poboczy lub uzupełnienie za wyremontowana szerokością do skarpy rowu a gdy nie ma rowu na szerokość co najmniej 1 m od krawędzi, jezdni 1.4.uzupełnienie przygotowanego koryta i zagęszczenie materiałem wg, potrzeb: a) niesort kruszyw naturalnych łamanych o frakcji 0- 31,5 mm o zawartości frakcji pyłowej nie więcej niż 15 % oraz frakcji ilastej mniej niż 5 % b) destruktem z frezowania nawierzchni bitumicznych o granulacji od 0 do 16 mm, Zamawiający będzie ustalał zakres prac w formie zleceń na poszczególne prace z ustaleniem terminu ich wykonania. Zamówienie dotyczy wszystkich dróg powiatowych Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zamówienia o zakresie spójnym z zakresem niniejszego zamówienia lub zamówienia o podobnym charakterze polegające na przebudowie, remoncie drogi o wielkości minimum 5 000 m2 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje: min. 2 szt. koparko ładowarki kołowej i min. 1 szt. zagęszczarki wibracyjnej lub walca wibracyjnego o wadze min. 400 kg.- wg załącznika nr 5 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy), 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy), 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat min. dwóch zamówień polegających na naprawie poboczy gruntowych o zakresie spójnym z przedmiotem zamówienia lub zamówień o podobnym charakterze polegających na przebudowie, remoncie drogi o wielkości minimum 5 000 m2 . Jeżeli okres działalności jest krótszy wykonawca wykazuje prace zrealizowane w tym okresie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: min. 2 szt. koparko ładowarek kołowej i min 1 szt. zagęszczarki wibracyjnej lub walca wibracyjnego o wadze min 400 kg.- wg załącznika nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ul. Poznańska 300, 05 - 850 Ożarów MAzowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Projekt i budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi pompowniami ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- Budowa przepompowni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w Ożarowie Mazowieckim przy ul. 11 Listopada
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Zblewo w latach 2025/2026
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno_postępowanie_3
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Remonty nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki w roku 2025
- Konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Jonkowo w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.