Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Parzniew: ZP:0160/05/2010
Numer ogłoszenia: 203304 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie , ul. SOPR 1, 05-804 Parzniew, woj. mazowieckie, tel. 022 7297941, faks 022 7297941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP:0160/05/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych do Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Parzniewie. 1) Amofoska NPK 3:10:28 - 120 ton 2) Mocznik 46%N - 10 ton Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podane z nazwy przez zamawiającego) pod warunkiem, że oferowane środki będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego środka a w szczególności jego skład i zakres działania (w postaci atestu lub ulotki producenta). 2. Dostawa polegająca na sukcesywnej sprzedaży i dostarczeniu do Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie nawozów mineralnych (dopuszczonych do obrotu handlowego i stosowania w Polsce) w terminach i ilościach wymienionych w §18 SIWZ 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy: -załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ptk 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy: -załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ptk 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy: -załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ptk 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy: -ałączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ptk 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy: -załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ptk 4 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62
01-424 Warszawa
(NAZWA: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie: ADRES: Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62 01-424 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amofoska NPK 3:10:28 - 120 ton Termin dostawy do 15/08/2010 roku - 72 tony Termin dostawy do 10/09/2010 roku - 48 ton Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podane z nazwy przez zamawiającego) pod warunkiem, że oferowane środki będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego środka a w szczególności jego skład i zakres działania (w postaci atestu lub ulotki producenta). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w przypadku braku potrzeby ich zastosowania. Konkretne terminy poszczególnych dostaw będą za każdym razem uzgadniane z zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mocznik 46%N + 10 ton Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podane z nazwy przez zamawiającego) pod warunkiem, że oferowane środki będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych oraz użytkowych. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis oferowanego środka a w szczególności jego skład i zakres działania (w postaci atestu lub ulotki producenta). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w przypadku braku potrzeby ich zastosowania. Konkretne terminy poszczególnych dostaw będą za każdym razem uzgadniane z zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych. 39/2024
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.