eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu (I etap) na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Mokrej obejmujące budowę ciągu pieszo-rowerowego i boiska sportowego do siatkówki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Zamość: Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu (I etap) na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Mokrej obejmujące budowę ciągu pieszo-rowerowego i boiska sportowego do siatkówki.
Numer ogłoszenia: 203249 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu (I etap) na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Mokrej obejmujące budowę ciągu pieszo-rowerowego i boiska sportowego do siatkówki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - roboty budowlane obejmujące I etap zagospodarowania terenu pomiędzy ul. Lipską, zabudową domów jednorodzinnych usytuowanych przy ul. Zamkniętej, ul. Popiełuszki i rzeką Łabuńką w Zamościu z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego Zakres robót obejmuje: 1)wysokościowe ukształtowanie terenu na całej szerokości bulwaru o długości 250m, licząc od ul. Lipskiej, oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3m. Długość ciągu pieszo rowerowego składająca się z trzech odcinków: -odcinek główny wzdłuż rzeki Łabuńki - 250,00m, -odcinek łączący ciąg główny z ul. Zamkniętą -17,00m, -odcinek łączący odcinek główny z ul. Mokrą - 31,00m, Łączna długość ciągu pieszo-rowerowego wynosi 298,00mb. Do wykonania wysokościowego ukształtowania terenu przewiduje się następujące roboty : -roboty przygotowawcze (pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na terenie równinnym), -roboty ziemne zmechanizowane i ręczne w gr. III kat. (wykopy z transportem mas ziemnych samochodami na odległość do 1km, wykopy przy pomocy spycharek z przemieszczeniem na odległość do 60m, formowanie , zagęszczenie nasypów, ręczne wykonanie stopni na skarpach). Ciąg pieszo - rowerowy przewiduje się o nawierzchni z kostki betonowej typu BEHATON o gr. 6cm na podsypce cem. piaskowowej grub. 3,0 cm. Strefa dla ruchu pieszego o szerokości 1,00m z kostki koloru szarego, natomiast strefę dla ruchu rowerowego o szer. 2,00m z kostki koloru czerwonego. Pod nawierzchnię ciągu pieszo-rowerowego przewiduje się wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0,075-31,5mm, grubości 15cm, oraz warstwy odsączającej z piasku grub.10cm. Całość konstrukcji nawierzchni ograniczona obrzeżami betonowymi o wymiarach 20x6cm. Na rowie odpływowym przebiegającym od ul. Mokrej do rzeki Łabuńki - pod chodnikiem ułożyć rurę AROT Ø 60cm o dł. 7,0m. Zadanie nr 2 - budowa boiska sportowego do siatkówki 2) budowę boiska do siatkówki o wymiarach 12x22m (pow. 264m²) obejmuje: -roboty ziemne zmechanizowane (wykopy wykonane w gruncie III kat. koparkami z odwiezieniem gruntu samoch. samowyładowczym na odl. 1km -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gr.III kat., -wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm, -ułożenie dolnej warstwy grubości 12cm, -ułożenie górnej warstwy z kruszywa łamanego 0,075- 31,5mm po zagęszczeniu grubości 6cm, -ułożenie dolnej warstwy z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-16mm grub. 4cm, -ułożenie górnej warstwy mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-12,8mm grub. 3cm -nawierzchnia poliuretanowa typu Conipur - SP 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grub. 2mm, -konstrukcja nawierzchni i podbudowy ograniczona obrzeżami betonowymi 30x8cm, -słupki do siatkówki aluminiowe z regulacją wysokości mocowania siatki montowane w tulejach, siatka do siatkówki, -ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych - siedzenie z drewna (4szt.) -kosz na odpady z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne warunki kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w siwz robót, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie, roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 80.000 zł potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000zł . e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa o minimalnej kwocie 100 000,00 zł, f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), g) Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą : 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ 4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane branż: ogólnobudowlana, drogowa będących przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie (boisko o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 80.000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością . Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 10. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy -o minimalnej kwocie 100 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100000 zl 13. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 6,7,8,9,10 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6,8,9,10 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym , 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 Ratusz ( I - piętro p. nr 4 ) nieod.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są inspektorzy: Elżbieta Cis tel.(084) 6772436

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - budowa ciągu pieszo - rowerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) wysokościowe ukształtowanie terenu na całej szerokości bulwaru o długości 250m, licząc od ul. Lipskiej, oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3m. Długość ciągu pieszo rowerowego składająca się z trzech odcinków: - odcinek główny wzdłuż rzeki Łabuńki - 250,00m, - odcinek łączący ciąg główny z ul. Zamkniętą -17,00m, - odcinek łączący odcinek główny z ul. Mokrą - 31,00m, Łączna długość ciągu pieszo-rowerowego wynosi 298,00mb. Do wykonania wysokościowego ukształtowania terenu przewiduje się następujące roboty : - roboty przygotowawcze (pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na terenie równinnym), - roboty ziemne zmechanizowane i ręczne w gr. III kat. (wykopy z transportem mas ziemnych samochodami na odległość do 1km, wykopy przy pomocy spycharek z przemieszczeniem na odległość do 60m, formowanie , zagęszczenie nasypów, ręczne wykonanie stopni na skarpach). Ciąg pieszo - rowerowy przewiduje się o nawierzchni z kostki betonowej typu BEHATON o gr. 6cm na podsypce cem. piaskowowej grub. 3,0 cm. Strefa dla ruchu pieszego o szerokości 1,00m z kostki koloru szarego, natomiast strefę dla ruchu rowerowego o szer. 2,00m z kostki koloru czerwonego. Pod nawierzchnię ciągu pieszo-rowerowego przewiduje się wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0,075-31,5mm, grubości 15cm, oraz warstwy odsączającej z piasku grub.10cm. Całość konstrukcji nawierzchni ograniczona obrzeżami betonowymi o wymiarach 20x6cm. Na rowie odpływowym przebiegającym od ul. Mokrej do rzeki Łabuńki - pod chodnikiem ułożyć rurę AROT Ø 60cm o dł. 7,0m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.62-2, 45.11.27.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - budowa boiska sportowego do siatkówki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) budowę boiska do siatkówki o wymiarach 12x22m (pow. 264m²) obejmuje: - roboty ziemne zmechanizowane (wykopy wykonane w gruncie III kat. koparkami z odwiezieniem gruntu samoch. samowyładowczym na odl. 1km - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gr.III kat., - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm, - ułożenie dolnej warstwy grubości 12cm, - ułożenie górnej warstwy z kruszywa łamanego 0,075- 31,5mm po zagęszczeniu grubości 6cm, - ułożenie dolnej warstwy z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-16mm grub. 4cm, - ułożenie górnej warstwy mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-12,8mm grub. 3cm - nawierzchnia poliuretanowa typu Conipur - SP 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grub. 2mm, - konstrukcja nawierzchni i podbudowy ograniczona obrzeżami betonowymi 30x8cm, - słupki do siatkówki aluminiowe z regulacją wysokości mocowania siatki montowane w tulejach, siatka do siatkówki, - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych - siedzenie z drewna (4szt.) - kosz na odpady z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.