eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Włocławek: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych
Numer ogłoszenia: 20322 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste i zarząd, służebności drogowej dostępu do drogi publicznej oraz przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalenie prawa własności. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie wycen ok. 200 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach. Zadanie II Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, opłat adiacenckich, odszkodowań, zwrotów nieruchomości, ustalenia odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania, nabycia nieruchomości lub zamiany, sporządzanie w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych decyzji podziałowych, ze wskazaniem, nieruchomości w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie wycen ok. 230 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną. W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach. Każde zadanie należy traktować jako oddzielną część, oferty można składać tylko na jedną wybraną część tj. na zadania I lub zadania II. Na każde zadanie zostanie zawarta oddzielna umowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonać, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywać min. 200 wycen nieruchomości gruntowych. 2.Wykonawca winien posiadać odpowiednią kadrę do realizacji zamówienia tj. min. 1 osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.). 3.Wykonawca winien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego fakt obowiązkowego ubezpieczenia rzeczoznawcy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, zgodnie z art.175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami na min. kwotę równowartości w złotych 25.000,00 euro. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3. Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania. (Zamawiający rozumie przez ten zapis wykonanie min. 200 wycen nieruchomości gruntowych.) 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 3. 5.Wykaz posiadania odpowiedniej kadry przy realizacji przedmiotu zamówienia, min 1 osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 7.Dokumenty potwierdzające kwalifikacje wraz z kserem uprawnień, o których mowa w pkt 6. 8.Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający fakt obowiązkowego ubezpieczenia rzeczoznawcy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, zgodnie z art.175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami na min. kwotę równowartości w złotych 25.000,00 euro..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Zielony Rynek 11/13, 87 -800 Włocławek, pok. 506.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: sprzedaży ....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste i zarząd, służebności drogowej dostępu do drogi publicznej oraz przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalenie prawa własności. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie wycen ok. 200 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: aktualizacji opłat ....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, opłat adiacenckich, odszkodowań, zwrotów nieruchomości, ustalenia odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania, nabycia nieruchomości lub zamiany, sporządzanie w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych decyzji podziałowych, ze wskazaniem, nieruchomości w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie wycen ok. 230 działek (ilość tą należy traktować orientacyjnie). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną. W przypadku odwołania się od wyceny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, rzeczoznawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.