To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 203225 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142113 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek : Zadanie 1 - Nośniki zapisu, Zadanie 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych, Zadanie 3 - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek, Zadanie 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych i laserowych, Zadanie 5 - Materiały eksploatacyjne do drukarek etykiet samoprzylepnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18544.54 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Nośniki zapisu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo - Usługowa KRYSTIAN Karol Kwoczała, pl. Zwycięstwa 1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1144,20
- Oferta z najniższą ceną: 1144,20 oferta z najwyższą ceną: 2960,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Ilski GRIM, ul. Lotnicza 15d/16, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 241,50
- Oferta z najniższą ceną: 241,50 oferta z najwyższą ceną: 900,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo - Usługowa KRYSTIAN Karol Kwoczała, pl. Zwycięstwa 1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1711,43
- Oferta z najniższą ceną: 1711,43 oferta z najwyższą ceną: 3400,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych i laserowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo- Usługowa KRYSTIAN Karol Kwoczala, pl. Zwycięstwa 1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15447,41
- Oferta z najniższą ceną: 15447,41 oferta z najwyższą ceną: 24073,02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części - postępowanie powtórzone dla części nr 5 - Dostawy ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 3 części
- Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





