eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDostawa leków i materiałów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Celestynów: Dostawa leków i materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 203158 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do zakupu 1. Polopiryna S 300mg x 20 op. 500 2. Aspiryna 500mg x 10 op. 500 3. Apap Ekstra 500mg + 65mg x 10 op. 50 4. Codipar Plus 500mg + 65mg x10 op. 50 5. Ibuprom 200mg x 10 op. 50 6. Pyralginum 500mg x 10 op. 50 7. Nurofen Forte 400mg x 48 op. 50 8. Panadol tbl.x 48 op. 50 9. Paracetamol 500mg x 30 op. 100 10. Calcium tbl. mus. x 12 op. 50 11. Zyrtec UCB 10mg x 7 op. 100 12. Carbo Medicinalis tbl.x 20 op. 200 13. Fastum żel 2,5% 50g op. 50 14. Ketonal LEK żel 2,5% 50g op. 50 15. Opaska dziana mała 4m x 5cm op. 500 16. Opaska dziana średnia 4m x 10cm op. 500 17. Opaska dziana duża 4m x 15cm op. 500 18. Opaska elastyczna z zapinką 8cm x 5m op. 50 19. Opaska elastyczna z zapinką 12cm x 5m op. 50 20. Plastry szybkogojące x 12 op. 300 21. Gaza opatrunkowa wyjał.1/4m op. 300 22. Gaza opatrunkowa wyjał.1/2m op. 400 23. Gaza opatrunkowa wyjał.1m op. 300 24. Kompresy gazowe niewyj. 5 x 5cm x 100 op. 100 25. Kompresy gazowe niewyj. 10 x 10cm x 100 op. 100 26. Rękawiczki j.u.jał.L x 100 op. 10 27. Rękawiczki j.u.jał.M x 100 op. 15 28. Rękawiczki j.u.niejał.L x 100 op. 10 29. Rękawiczki j.u.niejał.M x 100 op. 15 30. Wata opatrunkowa bawełniana 200g op. 300 31. Igły 0,5 x 25mm x 100 op. 1 32. Igły 0,6 x 30mm x 100 op. 1 33. Igły 0,7 x 40mm x 100 op. 1 34. Igły 0,9 x 40mm x 100 op. 1 35. Strzykawka 5 ml x 100 op. 1 36. Strzykawka 10 ml x 100 op. 2 37. Strzykawka 20ml szt. 100 38. Środek do dezynfekcji skóry Softasept 1l op. 100 39. Środek do dezynfekcji powierzchni Incidur 1l op. 100 40. Środek do dezynfekcji rąk Softa Man 1l op. 100 41. Woda utleniona 3% 100g op. 300 42. Jodyna 10g op. 200 43. Termometr lekarski szt. 20 44. Opaska elastyczna uciskowa 10cm x 5m szt. 15 45. Opaska elastyczna uciskowa 12cm x 5m szt. 15 46. Lacrimal krople do oczu 2 x 5ml op. 50 47. Sulfacetamid 10% HEC 2 x 5ml op. 25 48. Artelac krople do oczu 10ml op. 25 49. Sulfarinol krople do nosa 20ml op. 100 50. Pojemnik na zużyte materiały medyczne 10l op. 15

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 25.16.00.00 - Wyroby medyczne z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej) 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym -załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, oświadczenie o związaniu ofertą i aktualności dostarczonych zaświadczeń - załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4; 5) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów. 05-430 Celestynów; ul. Wojska Polskiego 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów. 05-430 Celestynów; ul. Wojska Polskiego 57.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.