To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Częstochowa: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wędlin i konserw mięsnych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 203135 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145383 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wędlin i konserw mięsnych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1. zadanie A - mięsa wieprzowego i wołowego, którego szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1.A - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. zadanie B - wędlin i przetworów mięsnych, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1.B - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. zadanie C - mięsa drobiowego, którego szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1.C - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. zadanie D - konserwy mięsne, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczegółowy opis minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającą stanowi załącznik nr 1.1.D - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. W/w załączniki nr 1.1.A, 1.1.B, 1.1.C i 1.1.D stanowią szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wymaganego przez zamawiającą. W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych należy załączyć do oferty dodatkowe opisy zaoferowanych produktów, sporządzone w formie porównania produktów wymaganych przez Zamawiającą z produktami równoważnymi, oferowanymi przez Wykonawcę. Zamawiająca dokona analizy porównania niniejszego opisu - porównania. W przypadku zaistnienia rozbieżności i stwierdzenia, iż zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającą, treść oferty zostanie uznana za nieodpowiadającą treści siwz. Oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży, nowy i w pierwszym gatunku. 7. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A, 1.1.A, 1.B, 1.1.B, 1.C, 1.1.C, 1.D i 1.1.D. do SIWZ. 8. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 9. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 10. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 11. Dostawy realizowane będą w terminie nieprzekraczającym 24 godzin od momentu złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 13. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.20.00 - Drób 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.21.20 - Indyki 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.17.00 - Przetwory mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeźnictwo - Wędliniarstwo Józef, Sylwester i Jolanta Maryniak Sp. J., ul. Kasztanowa 1, 63-630 Rychtal, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135867,30
Oferta z najniższą ceną: 135867,30 / Oferta z najwyższą ceną: 147780,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy wędlin i przetworów mięsnych do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeźnictwo - Wędliniarstwo Józef, Sylwester i Jolanta Maryniak Sp. J., ul. Kasztanowa 1, 63-630 Rychtal, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197730,65
Oferta z najniższą ceną: 197730,65 / Oferta z najwyższą ceną: 243628,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawy mięsa drobiowego do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Spółka Jawna J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51265,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47338,80
Oferta z najniższą ceną: 47338,80 / Oferta z najwyższą ceną: 50567,85
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawy konserw mięsnych do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSHURT Marek Kasprzyk, ul. Korfantego 26, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11806,38
Oferta z najniższą ceną: 11806,38 / Oferta z najwyższą ceną: 18853,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
- Zakup samochodu dostawczego
- WSzS.DEZ.26.034.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Dostawa pieczywa, mięsa oraz wyrobów mleczarskich
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Potworowie
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.