eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Suwałki: Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4
Numer ogłoszenia: 203102 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159158 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Kontroli Dostępu. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) wytyczenie trasy, 2) koszt materiałów, 3) dostarczenie materiałów, 4) układanie przewodów, 5) montaż osprzętu instalacyjnego, 6) wykonanie przepustów w ścianach i stropach, 7) wykonanie inwentaryzacji przebiegu tras kablowych, 8) przeprowadzenie prób i konserwowanie urządzeń w okresie gwarancji, 9) instalacja centrali alarmowej wraz z osprzętem, 10) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej, 11) dostarczenie książki przeglądów i konserwacji. 2. Wykonanie Systemu Automatycznej Sygnalizacji Pożaru. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) wytyczenie trasy, 2) koszt materiałów, 3) dostarczenie materiałów, 4) ułożenie rur ochronnych i kanałów elektroinstalacyjnych, 5) ułożenie przewodów zasilających, 6) ułożenie przewodów sygnałowych, 7) montaż gniazd pod czujki dymu, 8) montaż czujników dymu, 9) montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 10) montaż centrali sygnalizacji pożaru, 11) dostarczenie i instalacja oprogramowania, 12) uruchomienie systemu, 13) wykonanie przepustów w ścianach i stropach, 14) wykonanie inwentaryzacji przebiegu tras kablowych, 15) przeprowadzenie prób i konserwowanie urządzeń w okresie gwarancji, 16) instalacja centrali sygnalizacji pożaru wraz z osprzętem, 17) integracja z systemem dozoru technicznego i sterowania, 18) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej, 19) dostarczenie książki przeglądów i konserwacji. Szczegółowy zakres robót określony został w: 1) dokumentacji projektowej - system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system automatycznej sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Ełku ul. Małeckich 4 oraz w specyfikacjach technicznych wykonanie i odbioru robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Elektroniczne DAMIR s.c. w Olsztynie, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) decyzji pozwolenia na budowę nr 204/20011 r. z dnia 07 czerwca 2011 r. wydanej przez Starostę Ełckiego. 3) pozwoleniu Nr 108/11 z dnia 21 kwietnia 2011 r. wydanym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Informatyki ZETO S.A., ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194394,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163993,15

  • Oferta z najniższą ceną: 163993,15 / Oferta z najwyższą ceną: 167835,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.