Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Police: ROBOTY  DEKARSKIE  NA  BUDYNKACH  MIESZKALNYCH                                       
W  POLICACH  PRZY  UL:
PALMOWEJ 2, GRUNWALDZKIEJ 4 i STARZYŃSKIEGO 6
Numer ogłoszenia: 203090 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY DEKARSKIE NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH W POLICACH PRZY UL: PALMOWEJ 2, GRUNWALDZKIEJ 4 i STARZYŃSKIEGO 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY DEKARSKIE NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH W POLICACH PRZY UL: PALMOWEJ 2, GRUNWALDZKIEJ 4 i STARZYŃSKIEGO 6. Pokrycia dachów z papy termozgrzewalnej (PALMOWA 2 - 219 m2, GRUNWALDZKA 4 - 76 m2 + mansard z dachówki karpiówki 23 m2, STARZYŃSKIEGO 6 - 147 m2)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w przetargu zamówień dodatkowych do wysokości 50% zamówienia podstawowego - w/g stawek przyjętych w przetargu, na podst. art . 67 ust.1 pkt 5, ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto w okresie gwarancji na wykonane prace przewiduje się możliwość zlecenia robót dodatkowych takich jak usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z połaci dachowej i pasa nadrynnowego czy prace związane z szeroko pojętą konserwacją dachu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: - PALMOWA 2 - 600 zł (SZEŚĆSET zł) ; - GRUNWALDZKA 4 - 500 zł (PIĘĆSET zł) ; - STARZYŃSKIEGO 6 - 400 zł (CZTERYSTA zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - a) którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy ) wykonali co najmniej 2 zamówienia w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachu krytego papą termozgrzewalną 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - c) dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów, d) którzy co najmniej 70 % zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - b) dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - e) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dowód wniesienia wadium (na 1, 2 lub 3 zadania). 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5a,b,c. 3. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9 (a,b,c). 4. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10 (a,b,c).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 09:30, miejsce: - Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PALMOWA 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej 219 m2, przemurowanie kominów, wymiana rynien, rur spustowych,obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STARZYŃSKIEGO 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej 147 m2, przemurowanie kominów, wymiana rynien, rur spustowych,obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUNWALDZKA 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej 76 m2 i mansardu z dachówki karpiówki 23 m2, przemurowanie kominów, wymiana rynien, rur spustowych,obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Wykonanie zaleceń ekspertyzy technicznej w zakresie napraw wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Niedziałkowskiego 12c, administrowanym przez ZGKiM w Policach
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Przebudowa sali Rady Osiedla nr 3 w Policach
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra - Lubieszyn"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Tucznie
- SVA/4620-513/2025: Remont dachu wraz z rozbiórką i odbudową kominów murowanych, budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Bernarda Pretficza 37 we Wrocławiu
- Remont dachu budynku gospodarczego w miejscowości Mazury - wymiana pokrycia dachowego z azbestowych płyt eternitowych na parterowym, budynku stodoły w miejscowości Mazury
- Remont budynku usługowego położonego przy ul. Zachodniej 1-3 we Wrocławiu
- Modernizacja dachów budynków wielorodzinnych w komunalnym zasobie mieszkaniowym miasta Ozorkowa
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








