eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Warszawa: Zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii
Numer ogłoszenia: 203053 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 623-12-08, faks 623-14-08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wetgiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Oznaczenie przedmiotu zamówienia: - przygotowanie projektu technicznego poprowadzenia tras kablowych z serwerowni do gniazd komputerowych, - dostawa i montaż: tras kablowych (w korytkach), gniazd komputerowych, krosownicy, - roboty wykończeniowe, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotowych prac w związku z zakupem elementów okablowania strukturalnego i ich montażem w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego znajdującymi się w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: a) Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda. b) Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami łącznie posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi: certyfikaty producenta oferowanych urządzeń okablowania strukturalnego, uprawniające do ich instalacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V siwz, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz z podaną ceną brutto. d) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - prac, w liczbie określonej w rozdziale V siwz, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. f) Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazy osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. f, posiadają wymagane certyfikaty, o których mowa w rozdziale V ust. 2 lit. b siwz - ważne na dzień złożenia oferty. h) Dokumenty wystawione przez usługobiorców (np. referencje), potwierdzające, że prace, o których mowa w lit. e (podane w wykazie) zostały wykonane należycie. 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem w sposób określony w rozdziale IV ust. 3 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wetgiw.gov.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.