Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Wrocław: Serwisowanie kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 203029 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie kserokopiarek Zamawiajacy nie dopuszcza zamówień uzupełnijących z art 67 ust. 1 pkt 6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium dla cz I-3 400,00 zl dla cz nr II - 330,00 zl, dla cz nr III- 3 040,00zl.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz złożą oświadczenie , zal nr 12, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści Iż wykonawca przystępujący do postępowania; 1- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj a- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat , licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,serwisowanie kserokopiarek . Wyjaśnienia dot. wyrażenia ; odpowiadająca swoim rodzajem; Od wykonawców składających ofertę na usługę serwisowania kserokopiarek wymaga się wykazania doświadczeniem w zrealizowaniu usług serwisowania KSEROKOPIAREK. Przy ocenie tego warunku nie wymaga się zachowania tożsamości marki, kserokopiarki , kserokopiarek, z marką kserokopiarki, kserokopiarek, na które Wykonawca składa ofertę. Wyjaśnienia dot. wyrażenia ; odpowiadającą wartością ; 1. Jeżeli oferta dotyczy wyłącznie części zamówienia; -Nr I Zamawiający wymaga aby wartość doświadczenia Wykonawcy była co najmniej równa wartości 60 000,00zł brutto (dla części której oferta dotyczy ), -Nr II Zamawiający wymaga aby wartość doświadczenia Wykonawcy była co najmniej równa wartości 15 000,00zł brutto ( dla części której oferta dotyczy ), -Nr III Zamawiający wymaga aby wartość doświadczenia Wykonawcy była co najmniej równa wartości 60 000,00zł. brutto (dla części której oferta dotyczy ), 2. Jeżeli oferta dotyczy więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający wymaga by wartość doświadczenia Wykonawcy była co najmniej równa sumie wartości doświadczenia ( określonego w pkt. 1) dla tych części których oferta dotyczy. W takim przypadku Wykonawca przedstawiając posiadane doświadczenie powinien wykazać; - iż suma wartości wykonanych usług odpowiada sumie wartości usług , zgodnie z pkt. 1)w częściach których oferta dotyczy, wymaga się by wartość wykazanych usług była minimum taka jak wymagana wartość usług w częściach których oferta dotyczy ,, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, poprzez zastosowanie kryterium , spełnia, nie spełnia, tj zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z d, 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87 poz. 604 z 2006 ) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być , zamawiający żąda przedstawienia dokumentów ; ( Dokumenty te winny być składane w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert, 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /dot. podmiotów zbiorowych /. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa a) w pkt. 1, 3 - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibie lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że ; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b) w pkt. 2 -składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub. Administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8. ustawy. c) Dokumenty o których mowa w pkt. 4 a i b winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4 a i b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. c stosuje się odpowiednio . II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnieniem warunku określonego w lit. D3 pkt. 2a SIWZ ) z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. Postanowienia SIWZ Lit. D3 pkt. 2a dotyczące wymaganej wartości usług stanowiących doświadczenia Wykonawcy stosuje się odpowiednio. Oznaczenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie winno jednoznacznie wskazywać którego zadania wykazu dotyczy - ( zał nr 15)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoślaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, wejście Punkt Obsługi Klienta -- wejście główne KWP Wrocław ul. Podwale 31/33 lub ze strony internetowej KWP.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, wejście Punkt Obsługi Klienta -- wejście główne KWP Wrocław ul. Podwale 31/33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwisowanie 62 sztuk kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie 62 sztuk kserokopiarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwisowanie kserokopiarek 6 sztuk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie kserokopiarek 6 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serwisowanie kserokopiarek 54 sztuki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie kserokopiarek 54 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





