eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych w Centrali i Oddziałach Banku Gospodarstwa w systemie bezgotówkowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Warszawa: Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych w Centrali i Oddziałach Banku Gospodarstwa w systemie bezgotówkowym
Numer ogłoszenia: 202994 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych w Centrali i Oddziałach Banku Gospodarstwa w systemie bezgotówkowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych w Centrali i Oddziałach Banku Gospodarstwa w systemie bezgotówkowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (pkt VI części SIWZ) OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1.warunek posiadania uprawnień: Zamawiający wymaga posiadania aktualnej na dzień składania ofert koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm..) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem tj. etyliną bezołowiową Pb 95, Pb-98 oraz olejem napędowym. 1.2. warunek posiadania potencjału technicznego: Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował siecią stacji paliw na terenie Polski, wyposażonych w system bezgotówkowego zakupu paliw i materiałów eksploatacyjnych za pomocą kart magnetycznych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach ww. sieci dysponował minimum 200 stacjami benzynowymi wyposażonymi w system bezgotówkowego zakupu paliw i materiałów eksploatacyjnych za pomocą kart w tym minimum 1 stacją zlokalizowaną w każdym z miast - siedzib Oddziałów i Filii Banku: Warszawa, Białystok, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Bielsko-Biała, Kielce, Kraków, Tarnów, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Piła, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Wrocław, Kalisz, Legnica, Zielona Góra Odległość między stacjami nie może być większa niż 50 km . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. (pkt. VII części SIWZ) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Spełnienie warunków opisanych w części VI należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (pkt. VIII części SIWZ) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm..) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem tj. etyliną bezołowiową Pb-95, Pb-98 oraz olejem napędowym. 4.Wykaz potencjału technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: Wykaz działających w ramach sieci stacji paliw na terenie Polski wyposażonych w system bezgotówkowego zakupu paliw oraz materiałów eksploatacyjnych za pomocą kart magnetycznych - zlokalizowanych w miastach-siedzibach Oddziałów i Filii Zamawiającego wg. załącznika nr 3 do SIWZ. (pkt IX częsci SIWZ)PEŁNOMOCNICTWO 1.Do ofert należy załączyć dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. (pkt. X części SIWZ) OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części VIII z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII: 1) pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.Odnośnie terminu ważności dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1), zapisy części VIII stosuje się odpowiednio. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Nowy Świat 6/12 00-400 WARSZAWA II Piętro - pokój 276A, pon- pt 8.00-16.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: 1) przy doręczaniu osobistym oferty lub za pomocą kuriera: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Nowy Świat 6/12 00-400 WARSZAWA II Piętro,pokój 276A, pon- pt 8-16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.