Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Warszawa: Przetarg VI. Wymiana i renowacja magistral i sieci rozdzielczej - zadanie 08.2 (wybrane odcinki) oraz budowa nowych magistrali i sieci rozdzielczej - zadanie 07A (wybrane odcinki)
Numer ogłoszenia: 202951 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6997952, fax 022 6997952/56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg VI. Wymiana i renowacja magistral i sieci rozdzielczej - zadanie 08.2 (wybrane odcinki) oraz budowa nowych magistrali i sieci rozdzielczej - zadanie 07A (wybrane odcinki).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzi przebudowa i budowa następujących przewodów wodociągowych w Warszawie: 1. Przebudowa magistrali wodociągowej DN 300mm, L=1828m w ul. Okopowej od ul. Stawki do ul. Wolność i od ul. Wolność do ul. Wolskiej (Chłodnej). 2. Przebudowa magistrali wodociągowej DN 600mm, L=623m w ul. Granicznej, Placu Grzybowskim i Twardej na odcinku ul. Przechodnia i ul. Ptasia do ul. Emilii Plater; 3. Budowa magistrali wodociągowej DN 300mm w ul. Zygmunta Vogla na odcinku L=1568m od istniejącej magistrali wodociągowej DN 500mm w ul. Przyczółkowej do SUW Zawady wraz z przełączeniami przewodów rozbiorczych oraz przebudową i przełączeniami przyłączy wodociągowych; 4. Przebudowa magistrali wodociągowej DN 400mm L = 1504m w ul. Towarowej i ul. Raszyńskiej na odcinku od ul. Wolskiej do ul. Koszykowej, wraz z budową 4 połączeń magistrali z przewodami rozbiorczymi. Zakres Robót obejmuje również roboty odtworzeniowe, próby i usunięcie jakichkolwiek wad w Robotach oraz wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazania ich Zamawiającemu. Roboty realizowane będą zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów konsultantów (Fédération Internationale des Ingenieurs- Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004, zwane dalej Warunkami Kontraktowymi. Wersja SIDIR. Wersja wiążąca tłumaczenie polskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 200 000 PLN Słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 jednolity tekst) dalej u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), oraz e) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą jedno oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców lub przez ich pełnomocnika). 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki określone w pkt. III 2.3 ogłoszenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) Dokumenty określone w pkt III.2.3. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki określone w pkt. III 2.2 ogłoszenia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie) Dokumenty określone w pkt III.2.2. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające roczne przychody netto ze sprzedaży (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) 3. Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych w Pkt. III.2), a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): 1) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 6 mln PLN. 2)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2,5 mln PLN. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz inne dokumenty potwierdzające stawiane warunki tj. kopie uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83, poz. 578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 2. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia (sieci wodociągowych i kanalizacyjnych) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 1. 3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz dokument potwierdzający, że wskazana robota budowlana została wykonana należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych w Pkt III.2, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich wykształcenia kwalifikacji i uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Ekspert 1 (1 osoba) - Kierownik budowy - posiadający: - wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, o łącznej długości co najmniej 5 km, w terenie miejskim - aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - Ekspert 2 (1 osoba)- kierownik robót sanitarnych - posiadający: - wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych przy budowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych - aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika budowy i Kierownika robót sanitarnych. 2. Wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówienie lub zamówienia, o łącznej wartości min. 5 mln PLN (bez podatku VAT) i o łącznej długości min. 5 km polegające (ych) na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji sieci wodociągowej (ych) lub kanalizacyjnej (ych), w terenie miejskim. Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedstawienie ww. zamówień w dowolnej konfiguracji (tj. Wykonawca może łączyć rodzaje zamówień wskazane powyżej), tak aby ich łączna wartość wyniosła min. 5 mln PLN (bez podatku VAT) i łączna długość min. 5 km, w terenie miejskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jrp.mpwik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A, pl. Starynkiewicza 5; 02-015 Warszawa, pok. 313.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A, pl. Starynkiewicza 5; 02-015 Warszawa, Polska pok. 313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2000/PL/16/P/PE/020 pn. Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





