Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Olkusz: Budowa ulicy Różanej w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 202934 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Różanej w Olkuszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Różanej w Olkuszu, wraz odwodnieniem. Długość ulicy ok. 215 m szer. 3,5-5,0 m W zakres prac wchodzi: - wykonanie podbudowy w układzie warstw wg projektu - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku A-B o dł. ok. 133 m szer. 4,0 , a na szer. 1,0 m z kostki betonowej gr. 8 cm, oraz chodnika szer. 1,0 m z kostki betonowej gr. 6 cm.- układ warstw podbudowy wg projektu - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku C-D o dł. ok. 82 m szer.3,5 oraz chodnika o szer. 1,25 m na dł. 55,0 m z kostki betonowej - układ warstw podbudowy wg projektu - budowa 5 wjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm. - budowa kanalizacji deszczowej fi=300 mm z rur PVC typ S o dł. 167 m - budowa wpustów ulicznych fi=50 cm (7 szt.) z włączeniem do kanalizacji przy pomocy przykanalików fi=200 mm - budowa studni zbiorczej fi=1200 mm szt.1 - budowa studni kontrolnych fi=1000 mm szt.7 - regulacja pokryw studni kanalizacji sanitarnej, oraz regulacja zasuw wodociągowych. - zabezpieczenie miejsc kolizji trasy kanalizacji i drogi z uzbrojeniem podziemnym zgodnie z projektem . Szczegółowe ilości i zakres robót określone są w przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ponad to: - Wykonawca do prowadzenia robót jest zobowiązany zapewnić kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - uprawnienia budowlane branżowe pracowników dozoru proponowanych na realizację zadania - Wykonawca zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą od 100.000,00 zł. (warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres zawartej polisy lub innego ubezpieczenia musi odpowiadać okresowi na czas realizacji zamówienia. Jeśli wykonawca posiada polisę lub inny dokument na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada dołączy oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przedłoży stosowną polisę lub inny dokument ubezpieczenia przed podpisaniem umowy oświadczenie wykonawca sporządzi własnoręcznie i dołączy do oferty)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 3), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: (1. zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, 2. uprawnienia budowlane branżowe pracowników dozoru proponowanych na realizację zadania,) - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, - Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - Informacja o zatrudnieniu i kwalifikacjach technicznych pracowników /załącznik nr 4/, - 3.7 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - /załącznik nr 5./, - Ksero Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Oświadczenie z art.24 ust.2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /załącznik nr 7/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 308.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





