Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Poznań: Konserwacja rowów i cieków
Numer ogłoszenia: 202932 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów i cieków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwację rowów, cieków, zbiorników wodnych małej retencji i budowli hydrotechnicznych w następujących grupach: ROK 2009 I - strumień Junikowski i Szklarka ze zbiornikami II - strumień Różany III - Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego do Jeziora Rusałka ), struga Cybińska i Młynówka IV - Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami, odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka V - Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego, Ceglanka z dopływem C1, Golęcinka i Krzyżanka z rowem VI - Starynka, Skórzynka i Bystry ROK 2010 VII - strumień Junikowski VIII- strumień Różany IX - Bogdanka (od jeziora Strzeszyńskiego do jeziora Rusałaka) i Darzynka X - Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami i odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka XI - odmulanie stawów Sołackich nr 3 i 4 XII - Starynka, Skórzynka i Bystry Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji na minimum 6 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Grupa I - 1 300,00 zł Grupa II - 1 090,00 zł Grupa III - 1 090,00 zł Grupa IV - 1 740,00 zł Grupa V - 1 000,00 zł Grupa VI - 1 090,00 zł Grupa VII - 700,00 zł Grupa VIII - 1 090,00 zł Grupa IX - 940,00 zł Grupa X - 1 740,00 zł Grupa XI - 950,00 zł Grupa XII - 1 020,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . a) Składając ofertę na jedną część z roku 2009 lub / i 2010 dysponują minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, W pozostałych przypadkach dysponują minimum dwoma osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, b) Składając ofertę na część XI wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych na terenie zabytkowych parków, o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla pozostałych grup wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum cztery roboty z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych, o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Kserokopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - stosownie do pkt. V.2 ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto w ofercie należy złożyć: 8. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 9. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami. Kosztorys ma być sporządzony w taki sposób, aby uwzględniał wszystkie pozycje katalogowe zawarte w przedmiarze robót i w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania, tj. koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk i w oparciu o Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.08.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: strumień Junikowski i Szklarka ze zbiornikami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: strumień Różany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego do Jeziora Rusałka ), struga Cybińska i Młynówka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami, odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego, Ceglanka z dopływem C1, Golęcinka i Krzyżanka z rowem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Starynka, Skórzynka i Bystry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: strumień Junikowski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: strumień Różany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Bogdanka (od jeziora Strzeszyńskiego do jeziora Rusałaka) i Darzynka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami i odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: odmulanie stawów Sołackich nr 3 i 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Starynka, Skórzynka i Bystry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja rowów i cieków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi medyczne polegające na wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
- Modernizacja placu zabaw w żłobku Jacek i Agatka , w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025, polegająca na przebudowie i doposażeniu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach RDW
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Złotowie
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Wykonanie remontu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku garażowo-magazynowego KP PSP Mielec
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łoniów poza aglomeracją
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Budowa wiaty śmietnikowej [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kierunku regionalnych inteligentnych specjalizacji CKZiU nr 2 "Mechanik" w Raciborzu -wyk. Dok. projektowej oraz robót budowlanych
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Klebark Mały.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.