Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Gdańsk: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz flag
Numer ogłoszenia: 202929 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz flag.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz flag, wskazanych odpowiednio w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f oraz 2g do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w 7 częściach zamówienia na: Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3, Zadanie 4, Zadanie 5, Zadanie 6 i Zadanie 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie Zadania. 3. Opis części zamówienia: ZADANIE 1 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ. ZADANIE 2 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ. ZADANIE 3 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2c do SIWZ. ZADANIE 4 Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2d do SIWZ. ZADANIE 5 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2e do SIWZ. ZADANIE 6 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2f do SIWZ. ZADANIE 7 Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2g do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.71.00-2, 39.72.11.00-3, 31.52.11.00-5, 39.71.52.00-9, 31.52.13.20-3, 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2, 35.82.10.00-5, 35.82.11.00-6, 30.19.58.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana w zakresie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu lub zmiany przepisów prawa, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia: a) pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b) jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach, 4) zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 2. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy będzie możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu strony: 1) opisanie zmiany, 2) uzasadnienie zmiany w tym podanie przyczyny dlaczego nie można wykonać umowy na pierwotnych warunkach, w jaki sposób zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy, 3) wskazanie kosztu zmiany i sposobu jego wyliczenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 217 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 08:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.71.00-2, 39.72.11.00-3, 31.52.11.00-5, 31.52.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.10.00-5, 35.82.11.00-6, 30.19.58.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.71.00-2, 39.72.11.00-3, 31.52.11.00-5, 39.71.52.00-9, 31.52.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2f do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa flag do magazynu Zamawiającego w Lisim Ogonie. Ilość i specyfika asortymentu dostawy została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2g do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.10.00-5, 35.82.11.00-6, 30.19.58.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.