Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-09-21
Warszawa: ZP-2401-13/12 Remont d¼wigu towarowo osobowego.
Numer og³oszenia: 202927 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. A. Pawiñskiego 5, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6685250, faks 022 6685532.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imdik.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytut PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZP-2401-13/12 Remont d¼wigu towarowo osobowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana, pod³±czenie i uruchomienie fabrycznie nowej kabiny windy oraz zwi±zane z tym prace remontowe.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 42.41.61.00 - Windy .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Za spe³nienie tego warunku zamawiaj±cy uzna wykonanie co najmniej dwóch remontów wind lub instalacji nowych wind po³±czonych z ich dostaw± polegaj±cych na wymianie kabiny lub monta¿u nowej w budynku wysokim w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wype³niony druk - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. wype³niony druk - Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy, 2) zmiany ceny umowy wynikaj±cej ze zmiany stawek podatku, w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 3) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, 4) zmiany warunków p³atno¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imdik.pan.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej
im. M. Mossakowskiego PAN,
ul. A. Pawiñskiego 5,
02-106 Warszawa
Sekretariat pok. D 105.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN, ul. A. Pawiñskiego 5, 02-106 Warszawa Sekretariat pok. D 105.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: oferta oraz wszystkie za³±czniki wymagaj± podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. W przypadku prowadzenia dzia³alno¶ci w oparciu o wpis do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej nale¿y przedstawiæ przed podpisaniem umowy aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzony za zgodno¶æ podpisem przedsiêbiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentacji..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup us³ugi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrz±dowania prowadzenia nowych zajêæ dydaktycznych."
- Zapewnienie i ¶wiadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modu³u miêkkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i pó³ki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzie¿y ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz gara¿u na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kabiny d¼wigu osobowego znajduj±cego siê w budynku Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego przy pl. Wolno¶ci 17
- Rozbudowa budynku g³ównego Szko³y Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy o windê dla osób niepe³nosprawnych
- Zaproj. i wyk. robót bud. w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz monta¿ wind osobowych w PANS w Che³mie w ramach projektu pn. "PANS w Che³mie - Uczelnia dostêpna 2.0" - II edycja
- Budowa budynku przedszkola w Gminie Che³m
- Dostawa i wymiana d¼wigu osobowego w budynku o¶rodka zdrowia przy ulicy Braci Spozów nr 17 w Piaskach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeñ w oddziale geriatrii budynku "B" i rozbudowa ³±cznika (d¼wig szpitalny) wraz z instalacjami wewnêtrznymi oraz elementami wyposa¿enia
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.