Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Łomża: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.
Numer ogłoszenia: 202919 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmował będzie: 1.1 Prace modernizacyjne prowadzone będą na całych obrębach ewidencyjnych : Stara Łomża p/szosie, Stara Łomża n/rzeką, Stare Kupiski i Zawady. 1.2. Założenie ewidencji budynków i lokali, 1.2.1 Pomiar konturów budynków brakujących w dotychczasowych opracowaniach oraz budynków wybudowanych w granicach działek i w odległości do 1m od granicy a także granic w przypadku stwierdzonej rozbieżności w usytuowaniu ich w terenie i na dotychczasowych mapach, 1.2.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych, 1.2.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych ewidencji budynków i lokali, 1. 3 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji zmienionych użytków gruntowych ujawnionych w opracowaniu Phare 2003, wynikłych z zakładania ewidencji budynków i lokali oraz wykonywanej modernizacji, 1.4 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść obligatoryjną i fakultatywną przewidzianą dla mapy zasadniczej według w instrukcji K-1 i G-5, 1.5 Aktualizacja granic działek poprzez obliczenie analityczne współrzędnych punktów granicznych w oparciu o dane archiwalne oraz ustalone i pomierzone w ramach niniejszego opracowania dla obrębów: Stara Łomża n/rzeką i Zawady, 1.6 Opracowanie operatu klasyfikacyjnego, 1.7 Opracowanie operatu ewidencyjnego, 1.8 Uzupełnienie informatycznej bazy danych (graficznej i opisowej) prowadzonej w PODGiK o dane o których mowa w pkt 1.1 - 1.5, 1.9 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00 - 74.27.32.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2000 PLN najpóźniej do dnia 19 listopada 2009 roku do godz. 15.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a/ w pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit n, ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami /,. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Starostwo Powiatowe w Łomży, BS w Piątnicy, nr konta 65 8762 0009 0003 2551 2000 0050. Kopie dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Wadium wniesione w poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w oryginale do oferty. Za termin wnoszenia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w pkt e nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez zamawiającego oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto zamawiającego w terminie 7 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy : 1/ odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie numeru rachunku bankowego potwierdzonego przez bank, na który należy zwrócić wniesione wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: ( art. 22, art. 24, art. 36 ust 1 pkt 13 ) W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 1/ winni mieć następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu : a/ Komputerowego, b/ Pomiarowego, c/licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia, 2/ doświadczenie zawodowe : a/ prowadzić działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 2 lat, b/zrealizować w ciągu ostatnich 2 lat co najmniej dwa zamówienia o podobnym do niniejszego charakterze i złożoności, o wartości minimum 30 tyś każde, potwierdzone referencjami. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Termin gwarancji wykonania przedmiotu zamówienia ustala się minimum na 5 lat od daty zakończenia. Spełnienie w/w warunków jest niezbędnym kryterium udziału w postępowaniu. Kryteria oceny spełnienia warunków: I. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień geodezyjnych i uprawnień do klasyfikacji gruntów na terenie województwa podlaskiego). II. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2/ sporządzoną zgodnie z załącznikiem Nr 3 informację , że wyposażenie techniczne firmy pozwoli na realizację zamówienia i wykonawca posiada następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu : a/ komputerowego - 3 szt. b/ pomiarowego - 2 szt. c/ licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia, 3/ wykaz osób (minimum 5 posiadających uprawnienia z zakresu 1 lub 3 ) zatrudnionych na pełnym etacie, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat ( 2007, 2008 ) ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, o wartości minimum 30 tys. zł każde, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4, potwierdzonych referencjami. III. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2/ informację potwierdzającą wymaganą sytuację ekonomiczną wykonawcy : - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniom przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - z ostatnich 2 lat obrotowych. z której będzie wynikało, że : - wskaźnik rentowności określony jako : wskaźnik rentowności = zysk netto ---------------------- wartość sprzedaży musi być wyższy od zera przynajmniej w jednym z badanych lat, IV. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : 1/ oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7. 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy ) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego ( Ustawa z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. Nr 197 poz.1661 ). Sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, V. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. VI. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : oświadczenie, że zapewni minimum 5 letni okres gwarancji na wykonane prace. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt VIII powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty : 1/ formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 5, 2/ oświadczenie, że wykonawca : a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c/znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 7 ) 3/ oświadczenie, że wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ kserokopie wymaganych uprawnień geodezyjnych osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, 6/ sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 3 informację, że wyposażenie techniczne firmy pozwoli na realizację zamówienia i wykonawca posiada następujący sprzęt : a/ komputerowy - 3 szt, b/ pomiarowy - 2 stacje, c/ licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia. 7/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6. 8/ wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 2 lat ( 2007, 2008 ) prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum 2 zamówień, o wartości minimum 30 tys. zł każde sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4, potwierdzone referencjami, 9/ informację potwierdzającą wymaganą sytuację ekonomiczną wykonawcy : - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniom przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - z ostatnich 2 lat obrotowych z której będzie wynikało, że : - wskaźnik rentowności określony jako : wskaźnik rentowności = zysk netto ---------------------- wartość sprzedaży musi być wyższy od zera przynajmniej w jednym z badanych lat, 10/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11/ aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, o niekaralności podmiotu gospodarczego osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy ) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego (Ustawa z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197 poz. 1661 ). Sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 14/ dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium, 15/ w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a/ umowę spółki jako uzupełnienie dokumentów potwierdzających prawo występowania w obrocie prawnym, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także zaciągania w jej imieniu zobowiązań, b/ dokumenty wymienione w pkt IX.1. IX.2., IX.3,.IX.5., IX.6., IX.7., IX.8., IX.9., IX.10., IX.11., .,IX.13 , IX.14, IX.15a c/ dokumenty wymienione w pkt IX.4., IX.10., IX.11., IX.12., dotyczące każdego ze wspólników. 16/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum ) do oferty musi być dołączona umowa konsorcjum zawarta notarialnie lub z potwierdzonymi podpisami przez notariusza, z której wynikać będzie : a/ jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, b/ zawarcie umowy na okres realizacji całego zamówienia, rozumianego jako okres od pobrania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez złożenie oferty, podpisanie umowy, rozpoczęcie prac do ich protokolarnego odbioru przez zamawiającego oraz obejmujący termin gwarancji, c/ zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, d/ określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego - lidera, upoważnionego do reprezentowania konsorcjum na zewnątrz podpisania oferty, umowy oraz zaciągania zobowiązań, w tym finansowych do wysokości kwoty obejmującej pełne koszty realizacji zadania wraz z ewentualnymi karami umownymi, a także kosztami gwarancji oraz do bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie, e/ sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, f/ uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Każdy podmiot oferty wspólnej konsorcjum zobowiązany jest dołączyć dokumenty w pkt od IX.2., do IX.13.. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt IX. Potencjał ekonomiczny, finansowy i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie muszo spełniać wymagane warunki. W przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki. Oferta musi być popisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum. Firmy występujące wspólnie ( konsorcjum ) ponoszą solidarnie odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie zamówienia. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentu lub złożenie w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje odrzucenia oferty. 17. Oświadczenie, że wykonawca zapewnia minimum 5 letni okres gwarancji na wykonane prace. Uwagi : Dokumenty o których mowa w pkt IX.4., IX.5., IX.9., IX..10., IX. 11., IX.12., IX.13., IX.14. IX.15., IX.15a., należy złożyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 220.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa ulicy Spokojnej w Pniewie
- Budowa systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Akademii Łomżyńskiej przy ul. Akademickiej 14 w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Budowa Otwartej strefy aktywności przy ul. Wesołej oraz budowa tyrolki i huśtawki typu "bocianie gniazdo" przy ul. Winiarskiego w Łomży BO
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Łomża
- Budowa tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie Parku Jana Pawła II - Papieża Pielgrzyma w Łomży
- Wykonanie mebli na wymiar wraz z montażem w budynku administracyjno-socjalnym
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.